خرید آپارتمان در اندیشه تهران

خرید آپارتمان در اندیشه تهران

شهرک اندیشه واقع در غرب استان تهران میباشد که با آخرین اصول شهرسازی و استاندارد بالا ساخته شده و آپارتمان ها املاک غالب ساخته شده در منطقه هستند به همین دلیل خرید آپارتمان در اندیشه تهران یکی از موضوعاتی میباشد که افراد زیادی با آن سروکار دارند به همین دلیل به تحلیل این موضوع میپردازیم. خرید و فروش آپارتمان در اندیشه تهران …

آپارتمان های اندیشه

ساخت و ساز در اندیشه قبل از انقلاب اسلامی با ساخت خانه های ویلایی در فاز یک شروع شد و بعد از انقلاب با افزایش جمعیت در اندیشه ساخت فاز های بعدی نیز اجرایی شد. از آن جایی که این شهر با آخرین استاندارد ها و اصول شهرسازی ساخته شد آپارتمان ها به سرعت جای خود را در ساخت و ساز منطقه باز کردند.
آپارتمان های شهر اندیشه تهران دارای امکانات کاملی برای سکونت هستند که بیشتر ساکنین این آپارتمان ها فرهنگیان و کارمندان تهرانی هستند. دلیل آن هم نزدیکی اندیشه به پایتخت و همینطور کرج می‌باشد که با صرف زمان خیلی کمی میتوان از اندیشه خود را به میدان آزادی تهران و مناطق دیگر رساند.
طبق بررسی رفتار خریداران و مشتریان آپارتمان در منطقه اندیشه تهران شما نیز میتوانید به این آگاهی برسید که رضایت ساکنین و همینطور خریدارانی که از پایتخت و نواحی دیگر به این شهر روی آورده اند در چه سطحی قرار دارد. در حالی که تمام امکانات رفاهی و اجتماعی برای ساکنین این منطقه نیز مهیا می‌باشد.

خرید آپارتمان در اندیشه تهران با امکانات بالا | مرجع تخصصی مسکن کیان

خرید آپارتمان نوساز در اندیشه تهران

همانطور که گفته شد اندیشه تهران در ابتدا منطقه ای ویلایی نشین بود ولی در دو دهه‌ی گذشته این املاک ویلایی جای خود را به آپارتمان ها دادند. قدیمی ترین آپارتمان های اندیشه نزدیک به 15 سال سن دارند و بالای این سن آپارتمان ها کوبیده شده و از نو در حال ساخت هستند و همین امر باعث به روز ماندن امکانات و شرایط زندگی در اندیشه می‌شود.
پس آپارتمان های اندیشه نهایتا نزدیک به 15 سال عمر دارند و ساخت و ساز در اندیشه برای ساخت آپارتمان های نوساز در حال انجام میباشد. به همین دلیل میتوان گفت اکثر آپارتمان های اندیشه نوساز هستند که یکی از دلایل پر رونق بودن خرید و فروش آپارتمان در این شهر میباشد و ساکنین و خریداران نیز از امکانات آپارتمان های نوساز خود راضی هستند.
در حاضر ساخت و ساز آپارتمان های نوساز بیشتر در فاز یک اندیشه و شهرک های صدف، مریم و امید که شهرک های تازه ساخت اندیشه میباشد رونق بیشتری دارد و بسیاری از این آپاتمان های نوساز آماده تحویل به مشتریان و خریداران میباشند. در این آپارتمان ها نیز امکانات بالایی برای ساکنین در نظر گرفته شده است که با اولین بازدید تمام این موارد قابل مشاهده است.

آپارتمان های مسکونی و غیر مسکونی در اندیشه تهران

در هر منطقه ای به علاوه آپارتمان و ساختمان های مسکونی برای راحتی حال ساکنین و وجود امکانات بیشتر به آپارتمان ها و واحد های اداری و تجاری در آن منطقه نیاز است. این امکانات نیز در منطقه اندیشه تهران در نظر گرفته شده و امروز شاهد وجود تعداد بالای واحد ها و ساختمان های اداری و تجاری در منطقه هستیم که رفاه حال ساکنین سهم بسزایی دارند.
نزدیکی محل زندگی ساکنین اندیشه تهران به امکاناتی همچون ادارات و واحد های تجاری برای ساکنین رضایت بیشتری را به ارمغان می‌آورد. در اندیشه تهران تفکیک بین ساختمان های اداری و تجاری با ساختمان های مسکونی به درستی انجام شده تا برای ساکنین منطقه مزاحمتی نداشته باشند.
این نکته نیز وجود دارد که با نزدیکی ساختمان ها و آپارتمان های اداری و تجاری به آپارتمان های مسکونی در اندیشه شرایط کسب و کار و داشتن شغل نزدیک به محل زندگی برای ساکنین فراهم است و افراد زیادی که در اندیشه ساکن هستند میتوانند در محلی نزدیک به زندگی خود شغل مناسب و کسب و کاری را داشته باشند.

خرید آپارتمان در اندیشه تهران با امکانات بالا | مرجع تخصصی مسکن کیان

نکات مثبت خرید آپارتمان در اندیشه

  • آب و هوا: شهرک اندیشه تهران به دلیل وجود فضای سبز مانند باغات شهریار در اطراف منطقه دارای یکی از بهترین مناطق غرب پایتخت از نظر آب و هوا می‌باشد که یکی از قوی ترین نکات مثبت برای خرید آپارتمان در اندیشه خواهد بود.
  • امکانات رفاهی و اجتماعی: وجود چندین فضای سبز جهت رفاه حال ساکنین و تعداد کافی مسجد و کانون های اجتماعی فعال در منطقه از نکات مثبت رفاهی منطقه می‌باشد. وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در شهرک صدف که باعث بی نیازی مردم از مراجعه به تهران و کرج بابت خدمات درمانی شده. وجود تعداد بالای واحد های تجاری و اداری و چندین پاساژ به همراه فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و معروف در سطح کشور در فاز های مختلف اندیشه و چندین و چند عدد امکانات رفاهی و اجتماعی که باعث رضایت حال ساکنین منطقه شده.
  • امنیت: امنیت بالای منطقه اندیشه تهران که توسط نیروی انتظامی این شهر به وجود آمده یکی از نکات مثبت جهت خرید آپارتمان در اندیشه میباشد و نکته مهم دیگر که به امنیت بالای این منطقه مربوط میشود وجود ساکنین فرهنگی و سطح فرهنگ بالای این منطقه می‌باشد.
  • دسترسی خوب به تهران و کرج: اگر قصد خرید آپارتمان در اندیشه را دارید دسترسی خوب و سریع این منطقه به تهران و کرج یکی از مهم ترین نکات مثبت خرید آپارتمان در اندیشه میباشد. همینطور میتوان به جاده ها و بزرگراه های با کیفیت و زیادی که به اندیشه از تهران و کرج منتهی میشوند نیز اشاره کرد.
  • سطح آموزشی بالای منطقه: وجود چندین واحد آموزشی با محوریت های متفاوت با سطح بالای علمی در منطقه برای آموزش و مهارت آموزی علاقه مندان به رشته های مختلف در منطقه اندیشه تهران. وجود دانشگاه پیام نور در شهرک صدف اندیشه، دانشگاه غیر انتفاهی در فاز 3 اندیشه و نزدیکی به دو دانشگاه آزاد اسلامی واحد های شهر قدس و شهریار نیز از نکات مثبت و مهم برای خرید آپارتمان در اندیشه هستند.

خرید آپارتمان در اندیشه تهران با امکانات بالا | مرجع تخصصی مسکن کیان

قیمت خرید آپارتمان در اندیشه

قیمت مسکن در تمام نقاط کشور با افزایش هایی رو به رو شده که اندیشه نیز از این افزایش قیمت مستثنا نیست. قیمت خرید آپارتمان در اندیشه در نزدیک به دو سال گذشته افزایش قیمتی نزدیک به دو برابر داشته که به بررسی این قیمت ها قبل از افزایش و هم اکنون میپردازیم.
قیمت هر متر آپارتمان در دو سال گذشته نزدیک به دو الی سه برابر افزایش قیمت داشته که از متری 1 میلیون و 500 هزار تومان به 4 میلیون و 500 هزار تومان الی 5 میلیون تومان رسیده. البته این قیمت برای آپارتمان های نوساز نیست.
قیمت هر متر آپارتمان نوساز در دو سال پیش نزدیک به 2 الی 3 میلیون تومان بوده که با افزایش قیمت نزدیک به 3 برابر در حال حاضر به متری 8 میلیون الی 8 میلیون و 500 هزار تومان نیز رسیده. اما با این حال میتوان گفت که خرید آپارتمان در اندیشه جهت سرمایه گذاری هنوز به صرفه و برای خریداران مناسب میباشد.

خرید آپارتمان با وام در اندیشه

خرید آپارتمان در اندیشه تهران با امکانات بالا | مرجع تخصصی مسکن کیان

خرید آپارتمان در اندیشه با شرایطی مانند گرفتن وام های مختلف قابل انجام است که میتوان به وام های اوراق، وام خانه اولی، وام زوجین و وام جانبازی اشاره کرد. با استفاده از شرایط وام اوراق هم اکنون می‌توان تا سقف 60 میلیون وام با سود 14 درصد و بازپرداخت 5 الی 10 ساله وام دریافت کرد.
با وام خانه اولی 80 میلیون و وام زوجین نیز تا 100 میلیون تومان وام به خریداران اعطا میگردد که در این وام ها نیز سود 14 درصد محاسبه گردیده و بازپرداخت شبیه به وام اوراق دارند که 5 الی 10 سال مهلت بازپرداخت وام برای وام گیرنده وجود دارد. با استفاده از وام جانبازی میتوان تا سقف 120 میلیون تومان وام دریافت کرد ولی با سود بازپرداخت فقط 4 درصد و مهلت بازپرداخت 5 الی 10 ساله.

خرید آپارتمان در اندیشه به راحتی هرچه تمام تر

اگر به دنبال خرید آپارتمان در اندیشه با بهترین شرایط و امکاناتی که در این مطلب برای شماکاربران عزیز ذکر کردیم هستید میتوانید با مراجعه به مسکن کیان به راحتی آپارتمان مناسب شرایط خود و مورد نظرتان را پیدا کنید و یک خرید خوب را در زمینه املاک تجربه کنید.
مسکن کیان با فعالیت نزدیک به دو دهه در زمینه املاک و ارتباط خوب با سازندگان و همکاری با آنان در ساخت و ساز در منطقه و خرید و فروش آپارتمان ها در منطقه اندیشه تهران میتواند شما کاربران و خریداران عزیز را در تمام فعالیت های ملکی مانند خرید و فروش آپارتمان در اندیشه تهران یاری رساند.
این مطلب چطور بود؟
[Total: 5 Average: 4.8]
این مطلب را از دست ندهید :   یک توصیه به مردم برای خرید خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *