مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر اندیشه برگزار شد

مراسم یاد بود شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عصر چهارشنبه ۱۸ دی ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء با حضور گسترده مردم عزادار و انقلابی در مسجد امام علی (ع) شهر اندیشه برگزار شد.

مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی با حضور حجت الاسلام بابائیان امام جمعه شهر اندیشه ، مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار ، بهروز کاویانی شهردار ، علی سراقی رییس و اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه ، خانواده شهدا و ایثارگران و حضور گسترده شهروندان این شهر برگزار شد.

شهروندان شهر اندیشه با اندوه وصف ناشدنی غم خود را در از دست دادن فرزند رشید ایران اسلامی و با حضور در مسجد امام علی (ع) و با سینه زنی و عزاداری در سوگ شهید حاج قاسم سلیمانی اشک ماتم ریختتد.


در حاشیه این مراسم بهروز کاویانی شهردار اندیشه اظهار کرد: دشمنان انقلاب باید بدانند که همانند حاج قاسم سلیمانی در کشور بسیار داریم ، خون شهدا سبب سربلندی نظام و افتخاری برای انقلاب اسلامی است دشمنان فکر می کنند و در خیال باطل و خام هستند که با شهادت حاج قاسم سلیمانی راه مکتب اسلام که برگرفته از مکتب حسینی است باطل میشود بلکه مقاومتر از قبل خواهد شد.

وی افزود : سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و گروه های تکفیری بود با برگزاری مراسم یادبود برای این شهید والامقام در گوشه گوشه ایران اسلامی عشق و ارادت خود را به شهید رشید اسلام نشان می دهیم و همچنین انزار خود را از آمریکای و اسرائیل خونریز به تصویر میکشیم .

گفتنیست این مراسم پس از اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام بابائیان و حرکت دسته عزاداری شروع شد و با مداحی مداح اهل بیت حاج مجتبی صفری ادامه یافت و سردارمطهری فر از همرزمان شهید سلیمانی سخنران این محفل با شکوه بود.

این مطلب را از دست ندهید :   چگونه در تهران خانه بخریم ؟
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *