مسکن-کیان ملک شم را بهتر میفروشد

مشاور املاک مسکن کیان چطور در یک بازار راکد، ملک شما را بهتر میفروشد؟

بازار مسکن در ایران با وجود فراز و نشیب های مقطعی  از سال 96 به وضعیت ایستایی نزدیک شده که شرایط را برای انجام معاملات ملکی خصوصا در بخش فروش کمی پیچیده کرده است. خبر خوب این است که با راهکارهایی که مسکن کیان در ادامه ارائه میکند، میتوانید چالش فروش ملک خود را پشت سر بگذارید

خرید و فروش ملک به راحتی هرچه تمام تر به کمک مسکن کیان

البته بدون وجود یک مشاور املاک هم میتوانید ملک خود را بفروشید اما با یک انتخاب مناسب، وجود یک بنگاه معاملاتی قابل اطمینان شرایط خرید و فروش را به نفع شما عوض میکند. مسکن کیان با تجربه موفق نزدیک به دو دهه فعالیت در زمینه معاملات ملکی ملکهای مشابه شما را بارها با موفقیت معامله کرده است. همینطور توجه کنید که ملکتان را از چه طریقی به فروش میرسانید. همیشه آسانترین راه بهترین راه نیست! انتخاب بنگاه املاک موجود در منطقه ملک شما، هزینه و زمان کمتری را نسبت به ثبت ملکتان در انواع بانکهای جامع اطلاعاتی ملک صرف میکند.
مسکن کیان فروش ملک شما را جدی و هوشمندانه دنبال میکند. همینطور همیشه در تماس با شماست. و ازهمه مهمتر با قیمت گذاری های مازاد و غیر واقعی، فروش ملک شما را به خطر نمیاندازد.

مسکن کیان چگونه در این شرایط راکد بازار ملک شما را میفروشد؟ | مرجع تخصصی مسکن کیان

نکات منفی ملک خود را از جهات دیگر جبران کنید

این باعث میشود بتوانید باز هم روی قیمت مورد نظر خود چانه بزنید. ممکن است ساختمان شما قدیمی یا نورگیری آن کم باشد. در این صورت باید تا جایی که میتوانید به رفع آنها یا تقویت نقاط مثبت ساختمانتان بپردازید. مسکن کیان در این خصوص پیشنهادات جالبی دارد.

قیمت درستی را تعیین کنید

اگرچه همه ما به دنبال بالاترین سود هستیم اما یک فروش موفق علاوه بر قیمت، دارای محدوده زمان فروش مشخصی است. چراکه بجای آنکه زمان زیادی را صرف پیدا کردن یک مشتری خوب برای ملک خود کنید، سود خود را از طریق چندین معامله ملکی با قیمت معقول در زمان کوتاه تری بدست می آورید. از این نظر میتوانید روی کارشناسان مسکن کیان حساب کنید.

با مسکن کیان برنامه ریزی کنید

هزینه های رفع نواقص یا بهبود شرایط فروش را لیست کنید. در این صورت تصویر واقعی تری از معامله پیدا میکنید و همینطور میتوانید در خصوص رفع یا تامین آنها با خریدار ملک وارد مذاکره شوید. اگر ساختمان شما پارکینگ ندارد، میتوانید پیشتر پارکینگ آن را تحت شرایطی از واحد های همسایگی تامین و در این خصوص با خریدار از نظر افزایش قیمت فروش به توافقاتی برسید.

محدوده ملک را مرتب و ساماندهی کنیدمسکن کیان چگونه در این شرایط راکد بازار ملک شما را میفروشد؟ | مرجع تخصصی مسکن کیان

یک عنصر مهم در فروش ملک نمای ظاهری آن است. تا جاییکه امکان دارد داخل ساختمان را از اثاثیه بزرگ که فضای آن را کوچکتر از واقعیت نشان میدهد خالی کنید. فضای باغچه و حیاط را مرتب کنید. فضای داخلی انباری را از حالت آشفته خارج و حتی قسمتی از آن را قفسه بندی کنید.
در بحث فروش زمین، دیوار کشی زمین ارزش آن را دوچندان میکند

کیفیت واحد ملک خود را افزایش بدهید

قرار نیست که همه ایرادات را برطرف کنید بعضی هزینه های کوچک تغییرات اساسی در ظاهر و فروش ملک شما دارد. ترکهای بوجود آمده روی دیوار حتی اگر از نظر سازه ای مشکلی بوجود نیاورد، اما ممکن است خریدار را از استحکام  ساختمان دچار تردید کند.
رنگ یا کاغذ دیواری کهنه ممکن است سن واحد شما را خیلی بیشتر نشان بدهد. اگر نورگیری ملک کم است رنگ دیوار ها را روشن کنید. رنگ اتاقهای شمالی را روشن تر و گرمتر از اتاقهای جنوبی انتخاب کنید تا فضای زندگی و فعالیت گرمتری القا کند. مشاوراملاک مسکن کیان با تیمی مجرب  از استادکاران ساختمانی و مشاوران طراحی داخلی با بهبود وضعیت واحد ملکی شما شرایط فروش آن را به موفقترین شکل دنبال میکند.

بیش از اندازه هزینه نکنید

اگر کار اصلی شما خرید و فروش ملک نیست و چندان تجربه ای در این زمینه ندارید، پس از ریزه کاری های بازسازی و نوسازی اطلاع کمتری دارید. لذا با هزینه های اضافی، سود خود را به خطر نیندازید. تلاشتان را بیشتر  در جهت تمیز و مرتب کردن فضاها بکار ببندید.
بازسازی و نوسازی در فروش ملک نقش حیاتی دارد

در زمان نشان دادن ملک، خریدار را به وحشت نیندازید

وجود حیوانات خانگی، ازدحام افراد در فضا و لحن نامناسب درمعرفی ملک، غالبا احساس منفی در مشتری ایجاد میکند. برای این هماهنگی ها روی تجربه مذاکره املاک و روانشناسی فروش کارشناسان مسکن کیان حساب کنید!

از مشاور املاک خود در مسکن کیان بازخورد بگیرید

پس از بازدید هر خریدار، نکات مطرح شده را از مشاور املاک خود بخواهید تا از مواردی که پیشتر به ذهن خودتان نرسیده  مطلع شوید. کارشناسان فروش مسکن کیان با حفظ تماس پیوسته بین فروشنده و خریدار، تمامی این نکات را بررسی و شانس یک معامله موفق را به حداکثر میرسانند.

مسکن کیان چگونه در این شرایط راکد بازار ملک شما را میفروشد؟ | مرجع تخصصی مسکن کیان

زمان مناسب برای فروش ملک خود را بشناسید

گاهی با در نظر گیری همه جوانب فروش ملک شما دشوار است. در این صورت ممکن است با هدر رفتن زمانی طولانی، نهایتا از فروش منصرف و ملک خود را از بازار خارج کنید. همینطور بسیاری از بنگاه های املاک با اولویت دادن به سود خود، به هر طریق و با سود کم، ملک شما را به فروش می رسانند.
اما مشاورین مسکن کیان با در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی جامع در شعبه های خود و از املاک مختلف اندیشه، با معرفی فایلهای متناسب با بودجه شما، شرایط ایجاد یک معاوضه ملکی یا خرید و فروش همزمان و یا رزرو ملکتان در بانک اطلاعاتی خود برای نزدیکترین و مناسبترین زمان درآینده و… بهترین راهکارها را برای رسیدن شما به سود بالا و سریع منجر می شوند.

خرید و فروش املاک در اندیشه به راحتی هرچه تمام تر با مسکن کیان

اگر به دنبال خرید و فروش املاک در اندیشه با بهترین شرایط و امکاناتی که در این مطلب برای شماکاربران عزیز ذکر کردیم هستید میتوانید با مراجعه به مسکن کیان به راحتی ملک مناسب شرایط خود و مورد نظرتان را پیدا کنید و یا ملک خود را به راحتی به فروش برسانید تا یک معامله خوب را در زمینه املاک تجربه کنید.
مسکن کیان با فعالیت نزدیک به دو دهه در زمینه املاک و ارتباط خوب با سازندگان و همکاری با آنان در ساخت و ساز در منطقه و خرید و فروش آپارتمان ها در منطقه اندیشه تهران میتواند شما کاربران و خریداران عزیز را در تمام فعالیت های ملکی مانند خرید و فروش املاک در اندیشه تهران یاری رساند.

این مطلب را از دست ندهید :   پیش بینی بازار مسکن در سال جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *