مشاوران املاک مسکن کیان

مشاوران املاک مسکن کیان و تخصص آنها در خرید و فروش آپارتمان

مشاوران املاک مسکن کیان

 یکی از مهم‌ترین چیزهایی که مردم ایران برای خرید و فروش آن سعی بر تمرکز و دقت زیادی دارند خرید و فروش آپارتمان و یا هرنوع ملک و املاک دیگر است که به علت تورم و دلایل بسیار دیگر قیمت آن به طور دقیق مشخص نیست و همین موضوع باعث شده تا مردم دچار سردرگمی شوند و به تنهایی نمی‌توانند برای ملکی که قصد خرید یا فروشش را دارند، قیمت بگذارند.

به همین دلیل افراد را به دفاتر مشاور املاک می‌آورند تا هم بتوانند مشکل قیمت را حل کنند و هم اینکه قراردادی امن را به سرانجام برسانند.

طرز فکر مردم در گذشته از دفاتر املاک طرز فکری ناامن بود و معمولا به مشاوران املاک اعتماد نمی‌کردند چراکه در گذشته نظارت درستی بر کار دفاتر مشاوره املاک نبود و در این راستا سوءاستفاده‌های زیادی رخ می‌داد که باعث از بین رفتن اعتماد مردم شد.

اما خوشبختانه امروز این مشکل حل شده و با نظارت‌های دقیق اتحادیه املاک این دفاتر سعی براین دارند تا هرطور که شده اعتماد مشتری را جلب کرده و خرید یا فروشی امن را برای مشتری رقم بزنند.

البته در همه جای دنیا و در تمام کسب و کارها افرادی سودجو همیشه حضور دارند و از اعتماد مردم سوءاستفاده می‌کنند؛ اما امروزه اطلاعات عمومی مردم نیز بالا رفته و به راحتی می‌توان این نوع افراد را شناخت.

ویژگی های محله مناسب زندگی

خرید آپارتمان در اندیشه

اگر بخواهیم به یکی از شهرهای تهران که خرید و فروش ملک در آن به طور چشم‌گیری بالا است را نام ببریم باید به شهر جدید اندیشه اشاره کنیم.

در اندیشه به علت موقعیت مناسب جغرافیایی و آب و هوای مناسب برای زندگی، خرید و فروش ملک مخصوصا آپارتمان‌هایی با متراژ کم و به دلیل کمبود قیمت رونق بالایی دارد به شکلی که در خیابان اصلی اندیشه از هر ۱۰ مغازه ۸ عدد آنها دفاتر مشاور املاک هستند.

سیستم فایلینگ و معرفی ملک به مشتری

از میان تعداد بالای این دفاتر بخش عمده آنها از روش های سنتی قلم و کاغذ برای سیستم فایلینگ خود استفاده می‌کنند که به علت دسترسی سخت و کمبود حافظه انسانی بسیاری از این فایل‌ها فراموش شده و به نتیجه مطلوب نمی‌رسند و تنها فایل‌های جدیدی که در صفحات اول دفتر قرار گرفته‌اند به متقاضیان معرفی می‌شوند. دفاتر املاکی که از این روش استفاده می‌کنند معمولا فضای فیزیکی دفتر را نیز به شکلی ساده و قدیمی با چیدمان میز و صندلی ساده و سنتی قرار می‌دهند که معمولا فضای بسیار کوچک و آزار دهنده را در اختیار مشتری قرار می‌دهند که باعث می‌شود بعد از مدت کوتاهی مشتری محیط را به‌خاطر نبود امکانات رفاهی لازم و نرسیدن به هدف درست در دفتر، ترک می‌کند  و به دنبال رسیدن به هدفش سرگردان در دفاتر املاکی دیگر  به دنبال هدف خود می‌گردد.

دفاتر املاک جدید که از روش سیستم کامپیوتری  استفاده می‌کنند هم نسبت به زمان صرفه‌جویی می‌کنند و هم دسترسی آسان به فایل‌ها وجود دارد و چنین روشی مستلزم مشاورانی حرفه‌ای و متخصص و فضای مناسب برای جلب رضایت مشتری است که زمان مراجعه مشتری به دفتر مشاوره املاک حس آرامش و اعتماد کامل به وجود بیاید ،گاهی از وجود خانم‌ها در این دفاتر املاک نیز استفاده می‌شود که در صورت مراجعه خانم‌ها به دفتر املاک دیگر نگرانی برای مراجعه تنهایی وجود ندارد.

 

مشاور املاک شهر جدید اندیشه

درمیان دفاتر بی‌شماری که در شهر جدید اندیشه وجود دارد دفتر مشاوره  مسکن کیان توانسته است با سابقه درخشان ۱۰ ساله  و با دو شعبه فعال به تمامی موارد مورد نظر دست پیدا کرده و با داشتن مشاورانی متخصص و آشنا به کل محیط به راحتی ملک مورد نظر مشتری را معرفی و عمل خرید را در فضایی بسیار امن به نتیجه می‌رسانند.

مسکن کیان با دارا بودن وب‌سایت اینترنتی بسیار قوی و حرفه‌ای خود با نام maskankian.com توانسته در نتایج گوگل رتبه اول میان تمام دفاتر املاک‌ اندیشه کسب کند و عمل بازید از فایل‌ها را برای مشتریان خود بسیار آسان کرده تا مشتری بتواند به راحتی در وقت و هزینه رفت و آمد خود صرفه‌جویی کند.

بدین شکل کاربران به راحتی با جست‌وجوی کلمه خرید آپارتمان در اندیشه در مرورگر کامپیوتر یا موبایل خود میتوانند به وب‌سایت مسکن کیان دسترسی داشته باشند و با مشاهده فایل‌های جدید و به‌روز، سیستم ملک مورد نظر خود را یافته و با مشاور مربوطه تماس بگیرند.

مسکن کیان با احترام ویژه‌ای که برای مشتریان خود قائل است با راه‌اندازی وب‌سایت حرفه‌ای خود و قرار دادن فایل‌های مشتریان همراه با عکس و فیلم و تور مجازی عمل بازدید را برای مشتریان آسان کرده تا مشتری بدون اتلاف وقت به راحتی به ملک مورد نظر خود برسد و در همین حال مشاوران مسکن کیان با سلیقه مشتری آشنا شده و املاک مشابهی که شرایط آنها با شرایط مشتری هم‌خوانی دارند را معرفی می‌کنند.

این مطلب چطور بود؟
[Total: 1 Average: 5]
این مطلب را از دست ندهید :   برگزاری مراسم گرامیداشت ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه انقلاب اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *