اجرای پروژه های مدرن و مطالعه شده در شهر اندیشه

فرماندار شهرستان شهریار گفت: فعالیت های عمرانی شهر اندیشه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و پروژه های مدرن و مطالعه شده ای را در شهر اندیشه شاهد هستیم.

نورالله طاهری درحاشیه برگزاری  آئین کلنگ زنی از ۴ پروژه عمرانی شهر اندیشه که با حضور مسئولان محلی برگزار شده بود به آینده درخشان و چشم انداز روشن شهر اندیشه اشاره کرد و اظهار داشت: خوشخبتانه اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری اندیشه کارهای مطالعه شده و مدونی را در برنامه های خود دارند که همین موضوع باعث می شود که شهر اندیشه که به عنوان شهر گردشگری خواهد بود با موفقیت به آن دست یابد.

طاهری به کیفیت پروژه  های کلنگ زنی شده نیز اشاره کرد وافزود: امروز شاهد کلنگ زنی ۲ بازار بزرگ به ارزش ۲۵ میلیارد تومان بودیم که از خواسته های شهروندان خوب شهر اندیشه بوده است و همچنین پروژه راه اندازی فاز اول ترمینال مسافربری فاز ۳ اندیشه با اعتبار اولیه ۴ میلیارد تومان و جمعا به ارزش ۳۵ میلیارد تومان یکی از نیازها و طرح های خوب می باشد و سالن همایش بزرگ که نیاز شهریار و شهر اندیشه است نیز در این شهر کلنگ زنی و احداث خواهد شد.

فرماندار شهریار درآمد پایدار برای مدیریت شهری را نیز یکی از نیازهای خوب برشمرد و افزود: در بحث معرفی شهر اندیشه به عنوان شهر گردشگری یکی از برنامه های خوبی است که حضور مردم از شهرو استانهای مجاور دراین شهر می تواند در در آمد زایی آن موثر باشد.

مجموعه فرمانداری و استانداری نیز در بحث طرح های درآمد زایی برای دخل و خرج شهرداری ها حمایت می کند و امیدواریم با این اقدامات بخش عمده ای از نیازهای مالی شهرداری ها تامین شود.

این مطلب را از دست ندهید :   آیا با شهر جدید اندیشه آشنا هستید؟
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *