برگزاری جشن بزرگ یلدا در شهر اندیشه

برگزاری جشن بزرگ یلدا در شهر اندیشه

برگزاری جشن بزرگ یلدا در شهر اندیشه

به مناسبت فرارسیدن بلندترین شب سال{ شب یلدا } جشن بزرگی در راستای افزایش روحیه نشاط و زندگی در بین شهروندان توسط شهرداری اندیشه برگزار گردید .
دراین جشن بزرگ که با استقبال بی نظیر مردم مواجه شده بود و با حضور مهندس بهروز کاویانی شهردار،  علی سراقی رئیس و اعضای شورای اسلامی  و شهروندان شهر اندیشه انجام گرفت واین مراسم شاد و مفرح با  همت شهرداری و شورای اسلامی شهر اندیشه برپا گردید.

برنامه‌هایی همچون استنداپ کمدی رضا نظری و حضور خواننده صدا و سیما حسین توکلی ، دعوت از مجری اجرا کنندگان برنامه کودکان خاله خورشید ، شاهنامه خوانی حافظ خوانی و برپایی سفره یلدا و … به این مراسم جلوه ویژه ای داده بودند.


در حاشیه این مراسم مهندس بهروز کاویانی شهردار اندیشه ایجاد و شکل دهی روحیه خوب در جامعه را وظیفه همه دانست و افزود : یک شهر با کمک و یاری همه شهروندان و مسئولین ساخته و پیشرفت و توسعه می کند و ارتقا  روحیه کار و تلاش و زندگی با همین اتحاد و همدلی ایجاد می کند.

شهردار اندیشه در ادامه افزود : مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی همواره در صدد بوده تا با برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در راستای تغییر روحیه شهروندان برنامه‌ریزی نماید و این برنامه نیز در راستای نکوداشت این رسم دیرینه بزرگ و قدیمی بوده است و امیدواریم شهروندان عزیز و خوب شهر اندیشه استفاده لازم را از آن ببرند .

برگزاری جشن بزرگ یلدا در شهر اندیشه

مهندس بهروز کاویانی در پایان سخنان خود از نخبگان و صاحب نظران شهر اندیشه دعوت کرد تا با ارائه برنامه های مختلف در بحث فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر اندیشه را یاری کنند تا با بررسی و مهندسی آن جهت اجرای شدنش شهرداری و شورای اسلامی اقدام نمایند .

این مطلب را از دست ندهید :   شهر اندیشه جزو کدام استان است
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *