مناطق شهر جدید اندیشه

برترین مناطق شهر جدید اندیشه برای زندگی

مناطق شهر جدید اندیشه

مناطق شهر جدید اندیشه

شهر جدید اندیشه در ۳ کیلومتری شمال شرقی شهریار قرار دارد که از نظر آب و هوایی دارای بهترین شرایط است. این شهر برای افرادی که به‌ سلامت خود اهمیت می‌دهند و می‌خواهند از آلودگی هوا و صوتی به دور باشند جایی بسیار مناسبی است.

شهر جدید اندیشه به خاطر موقعیت جغرافیایی خود فاصله زیادی از تهران ندارد، دسترسی آسان به پایتخت دارد و با توجه به مترو و وسایل نقلیه عمومی که برای این شهر تجهیز کرده‌اند به ‌راحتی می‌توان رفت و آمد با تهران داشت.

شهر جدید اندیشه دارای امکانات کاملی و در حال حاضر شامل ۵ فاز اصلی است که مطابق با درآمد قشرهای مختلف مردم می‌توان در آن سکونت کرد. این فازها مانند نقاط مختلف شهرهای دیگر دارای بهترین مناطق و بدترین مناطق هستند که برای اینکه بهتر بتوانید در مورد فازی که می‌خواهید در آن اقامت کنید، تصمیم‌ بگیرید بهتر است که اطلاعاتی داشته باشید.

البته لازم به ذکر است که تمامی فازهای شهر جدید اندیشه دارای امکانات بسیار خوب برای زندگی هستند و تمامی فازها مانند دیگر شهرها دسترسی محلی بسیار خوبی دارند.

فاز ۲ شهرک اندیشه

این فاز شهرک جدید اندیشه از سال ۱۳۷۰ تأسیس شد، که در ابتدا برای فرهنگیان در نظر گرفته شد و دارای ساختمان‌های آپارتمانی و ویلایی است .

این فاز دارای مساحتی ۱۲۰ هکتاری است که فاصله نسبتاً زیادی به فازهای دیگر دارد. در این فاز ساختمان‌های آپارتمانی با متراژهای بالا ساخته‌ شده است و کاشانه‌های زیر ۱۰۰ متر در آن به ‌ندرت وجود دارد.

خانه‌ها مجهز به جدیدترین امکانات رفاهی و تفریحی مانند سونا جکوزی و استخر هستند.همچنین بسیاری از این خانه‌ها دارای لوکس‌ترین نماهای منطقه هستند.

بهترین منطقه برای خرید آپارتمان در اندیشه با متراژ بالا شهرک راه‌آهن در این فاز است که دارای محیطی دنج و آرام به همراه آپارتمان‌های لوکس و زیبا هستند.

آیا با شهر جدید اندیشه آشنا هستید؟

فاز ۳ شهرک اندیشه

این فاز شهرک اندیشه دارای محبوبیت بسیار در بین مردم است و وقتی‌که اسم شهر اندیشه به گوش بعضی‌ها می‌خورد سریع به یاد فاز ۳ این شهر می‌افتند.

این فاز دارای مساحت ۳۶۰ هکتار است که یکی از اصیل‌ترین و گران‌ترین خانه‌های ویلایی را در خود جا داده است. بافت فاز ۳ شهر جدید اندیشه دارای به­روزترین نوع و بهترین زیرساخت‌های شهری است که می‌توان آن را به‌عنوان مدرن‌ترین فاز شهر اندیشه محسوب کرد.

در این فاز مجتمع تجاری نگارستان قرار دارد، این مجتمع جزو زیباترین و شیک‌ترین فضاهای آن است که باعث شده بسیاری برای بازدید از آن به این فاز بیایند. فاز ۳  اندیشه دارای سینما و رستوران‌های بسیار شیک نیز هست.

این فاز مجهز به باشگاه‌های ورزشی و استخرهای روباز و سرپوشیده است، که بیشترین امکانات تفریحی و ورزشی آن را تشکیل می‌دهند. خانه‌های این فاز اکثراً ویلایی بوده و متراژ بالا دارند که معمولاً دوبلکس و تریپلکس هستند و برای کسانی که علاقه فراوانی به این سبک از خانه‌ها دارند، بسیار مناسب است.

یکی از محله‌هایی که برای خرید خانه آپارتمانی در این فاز بسیار توصیه می‌شود شهرک صدف است. در این شهرک آپارتمان­های لوکس با متراژ ۱۰۰ تا ۱۴۰ متر هم وجود دارد. این فاز به خاطر امکانات رفاهی زیادی که دارد و نوع شهرسازی آن دارای تراکم بالایی نسبت به دیگر فازها است.

فاز ۴ اندیشه

این فاز در سال ۱۳۷۵ و با مساحت ۳۳۰ هکتار پایه‌گذاری شده است. فاز ۴ اندیشه در ادامه‌ی فاز ۳ ساخته ‌شده است و تقریباً می‌توان گفت که جزیی از فاز ۳ شهر جدید اندیشه است.

در این فاز مجتمع‌های تجاری و اداری زیادی برای رفاه حال ساکنان ایجاد شده است. یکی از این مجتمع‌ها، مجتمع تجاری و اداری ارغوان است که با مساحت زیادی که دارد می‌تواند محل مناسبی برای تفریح و گردش ساکنان باشد.

یکی از مواردی که باعث شده این فاز محبوبیت زیادی داشته باشد وجود بازاری شبیه‌سازی‌ شده شبیه بازار نقش‌جهان در اصفهان است، این بازار با معماری ایرانی و اسلامی که دارد روزانه بازدیدکننده‌های بسیاری را پذیرایی می‌کند.

خانه‌های این فاز به نسبت فاز ۳ متعادل‌تر است و جمعیت کمتری دارد. فاز ۴ شهر جدید اندیشه آپارتمان­های سازمانی نیز دارد و افرادی که در این فاز می‌خواهند سکونت کنند، می‌توانند از این آپارتمان­ها استفاده کنند.

مناطق شهر جدید اندیشه

فاز۵ اندیشه

این فاز در قسمت شمالی فاز ۴ اندیشه قرار دارد و مساحت آن به ۱۹۴ هکتار می‌رسد. این فاز از آرامش بیشتری برخوردار است و در آن مانند دیگر فازها می‌توان مجتمع‌های تجاری و اداری را مشاهده کرد.

این فاز دارای خانه‌های آپارتمانی و ویلایی است که متراژهای بالایی دارند. از همین رو قیمت خرید خانه در این فاز از سایر مناطق شهر جدید اندیشه بیشتر است.

بهترین فاز شهر جدید اندیشه

بهترین فاز شهر جدید اندیشه فاز ۳ آن است، زیرا از نظر جغرافیایی بهترین موقعیت را دارد، در این فاز شما بهترین فاصله به تهران را دارید و مسافت فاز ۳ با دیگر فازها کمتر است.

مثلاً اگر بخواهید از امکانات دیگر فازها استفاده کنید، در مدت‌زمان کمتری به بازار فاز ۴ می‌رسید. فاز ۳ به خاطر اینکه در مرکز شهر جدید اندیشه قرار دارد دسترسی را برای شما آسان کرده است.

این فاز در خود ساختمان‌های تجاری و گردشگری بسیاری دارد که برای تفریح مناسب هستند. در این فاز خانه‌ها چه ویلایی باشند چه آپارتمانی از شیک‌ترین ساختمان‌ها هستند و به خاطر وجود نگهبان برای ساختمان‌ها و مجتمع‌ها امنیت بسیار خوبی دارند.

با اینکه فاز ۳ تراکم جمعیت بالاتری نسبت به بقیه فازها دارد اما هنوز هم آرامش خود را از دست نداده است و محله‌های آرامی دارد.

این فاز به خاطر اینکه رشد اقتصادی خود را انجام داده، قیمت خانه‌ها ثابت‌ شده است و رشد کمتری دارد بنابراین اگر بخواهید سرمایه‌گذاری کنید این فاز برای خرید خانه مناسب نیست.

شهر اندیشه را بیشتر بشناسیم

 

شهرهای جدید مانند شهر جدید اندیشه دارای رشد فراوانی هستند، که برای زندگی آرام و کم دغدغه بسیار مناسب‌اند.

شهر جدید اندیشه امکانات رفاهی بسیاری برای ساکنین خود فراهم آورده است تا تراکم جمعیت پایتخت کمتر شود. برای همین امر است که بسیاری از مردم زندگی خود را در این شهرها می‌بینند.

شهرهایی که خانه‌های ویلایی در آن وجود دارد و خیابان‌ها دل‌باز و گسترده است و هیاهوی شهری در آن باعث استرس و ناراحتی ساکنین نمی‌شود.

بهترین منطقه شهر جدید اندیشه این امکانات را در خود دو چندان کرده که باعث محبوبیت مردم شده است.

بهترین مناطق شهر جدید اندیشه در عین اینکه بافت شهری خود را دارند اما آرامشی در آن‌ها حاکم است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد.

این مطلب را از دست ندهید :   اقدامات پیشگیرانه شهرداری اندیشه برای مقابله با شیوع ویروس كرونا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *