دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه

در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه از فرماندهی نیروی انتظامی غرب استان تهران که به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی انجام گرفت مهندس کاویانی شهردار اندیشه تلاش های نیروی انتظامی غرب استان تهران را ستودنی و قابل تقدیر دانست و گفت به واقع تلاشهای شبانه روزی سبز جامگان نیروی انتظامی غرب استان تهران به فرماندهی سردار خانچرلی توانسته است امنیت و ثبات آرامش مناسبی را در غرب استان تهران ایجاد کند که شهر اندیشه نیز از این موضوع مستثنی نبوده است .

 در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه از فرماندهی نیروی انتظامی غرب استان تهران که به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی انجام گرفت مهندس کاویانی شهردار اندیشه تلاش های نیروی انتظامی غرب استان تهران را ستودنی و قابل تقدیر دانست و گفت به واقع تلاشهای شبانه روزی سبزجامگان نیروی انتظامی غرب استان تهران به فرماندهی سردار خانچرلی توانسته است امنیت و ثبات آرامش مناسبی را در غرب استان تهران ایجاد کند که شهر اندیشه نیز از این موضوع مستثنی نبوده است .

شهردار اندیشه افزود : امروز به واسطه حساسیت های پلیس و فرماندهان تیزهوش نیروی انتظامی شاهد ارتقای امنیت در تمام مناطق شهرستان شهریار به ویژه شهر اندیشه هستیم که این موضوع باعث شده تعامل دو سویه ای بین مدیریت شهری اندیشه و فرماندهی نیروی انتظامی ایجاد گردد .

در ادامه  سردار خانچرلی فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران ضمن تقدیر از حضور شهردار و اعضای شورای شهر اندیشه همیاری ، همراهی و حمایت مدیریت شهری اندیشه را مثال زدنی عنوان نمودند و با اشاره از جنگ و جبهه و استفاده از تجربیات همه مسئولین در راستای امنیت را از مواردی دانستند که توانسته است باعث افزایش امنیت و آرامش در منطقه استحفاظی نیروی انتظامی گردد .

وی افزود : تلاش در این راه بسیار طاقت فرسا بوده است که وظیفه همه همکارانم در راستای رسیدن به این ثبات امنیت اجتماعی بوده است و لازم می دانم از همه همکارانم و مسئولین نهادها و ادارات شهر به دلیل حرکت در این هدف مقدس تقدیر وتشکر نمایم . گفتنی است در پایان این مراسم توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی اندیشه لوح و تقدیر نامه ای به سردار خانچرلی تقدیم گردید.

این مطلب را از دست ندهید :   کاهش شدید خرید و فروش خانه در تهران
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *