قیمت خرید خانه در اندیشه تهران

قیمت خرید خانه در اندیشه تهران

قیمت خرید خانه در اندیشه تهران

خرید آپارتمان در منطقه اندیشه تهران

قیمت خرید خانه در اندیشه بستگی به شاخص های متعددی دارد .از جمله سال ساخت ملک ، موقعیت ملک ، میزان نورگیر بودن آپارتمان،کیفیت ساخت ملک، وجود پارکینگ،تعداد واحد، وجود فضای سبز در موقعیت ملک و…به همین دلیل قیمت ملک در اندیشه بسیار متفاوت است .

قیمت حدودی آپارتمان چند سال ساخت دراندیشه بسته به معیارهای مختلف می تواند بین 2 تا 4 میلیون تومان  باشد و قیمت آپارتمان در اندیشه بین 4 تا 7 میلیون تومان میباشد .

اگر به دنبال خرید آپارتمان در اندیشه هستید با حداقل سرمایه 90میلیون تومان میتوانید مالک آپارتمان شوید .البته میتوانید روی وام و مبلغ رهن آپارتمان هم حساب نمایید .

قیمت خرید خانه در اندیشه تهران

شهر اندیشه را بیشتر بشناسیم

مسکن کیان نماینده انحصاری سازندگان برتر در منطقه اندیشه تهران میباشد که آماده خدمت رسانی به شما کاربران عزیز میباشد و از برترین سازنده های منطقه که با همکاری مسکن کیان و سازندگان نام‌دار اندیشه تهران ساخته شده و در اختیار شما قرار میگیرند جهت هرگونه بازدید و یا مشاوره برای عقد هرگونه قرارداد می‌توان به عنوان مثال باغ پرنس، مجتمع مسکونی هدیش، پاسارگاد، آرمان ساز، پارسیان، پوریا و مجتمع البرز را نام برد.

مسکن کیان با فعالیت نزدیک به دو دهه و ارتباط خوب و مستمر و همچنین همکاری قابل توجه با برترین سازندگان نام آشنای منطقه اندیشه تهران میتواند به عنوان بهترین پل ارتباطی بین شما و سازندگان برتر این منطقه خدمات خود را به شما عزیزان ارائه کند تا بتوانید به راحتی به خواسته خود در زمینه املاک در اندیشه تهران برسید.

مشاور املاک مسکن کیان اندیشه با سالها تجربه در زمینه خرید و فروش ملک در اندیشه، ضمن آگاهی کامل از شرایط  و وضعیت املاک اندیشه میتوانند اطلاعات کافی جهت رهن و اجاره ، فروش  و خرید آپارتمان در اندیشه  را در اختیار شما عزیران قراردهند.

جهت مشاهده آگهی های املاک به وبسایت مسکن کیان مراجعه کنید.

این مطلب را از دست ندهید :   راهنمای خرید خانه در اندیشه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *