ضرورت تشکیل مجمع شورای ادواری در اندیشه

شهردارشهر اندیشه تاکید کرد؛

شهریار- شهردار شهر اندیشه گفت: با تشکیل مجمع شورای ادواری در ساختمان شهرداری اندیشه می‌توان از این ویژگی در راستای توسعه و آبادانی شهر استفاده کرد.

بهروز کاویانی در حاشیه جلسه گرامیداشت روز تأسیس شوراهای اسلامی در شهر اندیشه که با حضور اعضای شوراهای دوره‌های اول تا پنجم و برگزار شده بود ضمن تجلیل از خدمات و اقدامات گذشته و فعلی اعضای شورا به ضرورت تشکیل مجمع ادوار شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شوراها در واقع به عنوان اتاق فکر و تصمیم گیرنده اصلی اقداماتی هستند که در شهر توسط شهرداری به اجرا در می‌آید.

کاویانی افزود: این قابلیت و ظرفیت شورایی در این سال‌ها نشان داده است که می‌توان با شور جمعی به نقطه‌های بسیار مطلوبی در شهر و رفع مشکلات رسید لذا ایجاد یک مجمع ادوار گذشته و فعلی ایده‌ی خوبی است تا از نظرات دوستان قبلی و اعضای شورای دوره پنجم استفاده کنیم تا بهترین تصمیم را برای آینده شهر بگیریم و شهرداری نیز به عنوان بازوی اجرایی مدیریت شهری و شوراها جهت انجام عملیات اجرایی آن اقدام نماید.

وی ادامه داد: در دوره پنجم شوراهای اسلامی ما توانستیم به همت و تعامل نزدیک اعضای شورای اسلامی پروژه‌های مختلفی را به اجرا درآوریم و سعی داریم در آینده نزدیک اقدامات بیشتری را انجام دهیم.

این مطلب را از دست ندهید :   جلسه شورای معاونین شهرداری شهر اندیشه در دفتر شهردار شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *