مهندس مسلم خانی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت عمران در این خصوص گفت: پروژه ۴۸ واحدی اقاقیا یکی از اولین پروژه‌های مسکن مهر اندیشه بود که با توجه به بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های صادره امکان دریافت سند عرصه و اعیان برای آن فراهم شد.

ایشان در ادامه افزود با اجرای دستورالعمل‌های فعلی، امکان خرید عرصه کلیه واحدهای مسکن مهر در شهر اندیشه برای مالکین این واحدها در ایام الله دهه فجر مهیا شده که با عنایت به تخفیف‌ها و مساعدت‌های شرکت عمران اندیشه فرصت مناسبی جهت دریافت سند تک برگی برای همه واحدها مساکن مهر مهیا گردیده است.

مسلم خانی تاکید نمود عرصه واحدهای مسکن مهر در شهر اندیشه با استفاده از ظرفیت‌های قانونی با یک پنجم قیمت به مالکان محترم و با شرایط استثنایی و تخفیف‌های فوق العاده ایام الله دهه فجر تا ۴۵ درصد در خرید نقدی در راستای رفاه حال ایشان وتغییر وضعیت مالکیت ۹۹ ساله واحدهای مسکن مهر اتخاذ و در جهت برطرف نمودن دغدغه فکری و آسودگی خیال شهروندان بابت دریافت سند شش دانگ اجرایی شد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت عمران اندیشه ادامه داد: هم اکنون با تسهیلاتی که از سوی این شرکت فراهم گردیده مالکین می‌توانند به صورت فردی به شرکت عمران مراجعه و تقاضای خرید عرصه مسکن مهر خود را نمایند هرچند در صورتیکه مالکین محترم یک بلوک بصورت گروهی تقاضای خرید عرصه را نمایند واز تسهیلات و تخفیفات ویژه‌ای در خرید عرصه نیز علاوه بر مزایای تقاضای انفرادی برخوردار خواهند بود. در ضمن وی اظهار نمود که برای خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) که مالک این واحدها هستند نیز تخفیفات و شرایط بیشتری جهت خدمت به این عزیزان از سوی شرکت عمران در نظر گرفته شده است.

مسلم خانی همچنین عنوان نمود: منابع مالی حاصل از فروش عرصه مسکن مهر در خود مسکن مهر و پروژه‌های آن صرف خواهد شد تا ساکنین این واحدها ازمزایای خدمات بیشتری بهره مند گردند چرا که شرکت عمران زیرساخت‌های روبنایی و زیر بنایی این واحدها را در شهر اندیشه مهیا می‌نماید.

ایشان در پایان شرایط تخفیف‌ها و مساعدت‌های فعلی را که به مدت محدودی به مناسبت ایام الله دهه فجر از سوی شرکت عمران قابل اجرا خواهد بود را فرصتی مناسب برای عزیزان مالک مسکن مهر ۹۹ ساله دانست تا از پرداخت اجاره بهاء ۹۹ ساله برای همیشه رها وبا خرید عرصه ضمن افزایش ارزش افزوده ریالی واحدهای مسکن مهر خود را که در زمره زیباترین واحدهای مسکن مهر کشور که نیز است دارای سند مالکیت رسمی و تک برگ نمایند.