برنامه مدون برای آینده شهر گردشگری اندیشه

برنامه مدون برای آینده شهر گردشگری اندیشه

شهردار شهر اندیشه گفت: برای آینده شهر اندیشه برنامه ۵ ساله در نظر گرفته شده است و شهر گرشگری خواهد بود.

بهروز کاویانی درحاشیه برگزاری  آئین کلنگ زنی ۴ پروژه عمرانی و خدماتی شهر اندیشه که با حضور مسئولان محلی برگزار شده بود اظهار داشت: تمامی سعی و تلاش ما این است که در شهر اندیشه کاربری و سرانه ها طبق طرح تفضیلی اجرا شود و شهر اندیشه از شهرهای خوب و زیبا و موفقی است که سرانه های آن در حوزه های مختلف به خوبی تعریف شده است.

وی به ۴ پروژه ای که کلنگ زنی شد نیز اشاره کرد و افزود: تاکسی داران و شهروندان تقاضای راه اندازی و احداث محل مناسبی برای پایانه مسافربری بودند که خوشبختانه با هماهنگی اعضای محترم شورای اسلامی شهر اندیشه طرح احداث پایانه مسافربری مدرن در فاز ۳ اندیشه با اخذ مجوز ماده ۵ و محیط زیست در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد کلنگ زنی این پروژه ارزشمند هستیم.

شهردار شهر اندیشه به مساحت و مشخصات این پروژه نیز اشاره کرد و افزود: پایانه مسافربری مدرن فاز ۳ اندیشه به مساحت ۱۸ هزار متر مربع با ۵ هزار متر مسقف برای تاکسیرانها و ۱۷۰۰ متر برای اتوبوسها و ۲۲۰۰ متر هم فضای خدماتی با اعتبار در نظر گرفته شده برای فاز اول به مبلغ ۴ میلیارد تومان بوده است و انشاءالله در دهه فجر سال آینده نیز افتتاح خواهد شد.

وی به پروژه بازار روز امیر کبیر اشاره کرد و دراین باره نیز گفت: بازار روز امیر کبیر نیز در مساحت ۲۶۸۹ متر مربع و با زیر بنای ۲۴۴۷ متر در ۳۵ غرفه و با ارزش اعتباری ۸ میلیارد تومان در فاز ۵ اندیشه افتتاح می شود.

کاویانی پروژه مرکز همایش های بین المللی شهر اندیشه را نیز یکی از پروژهای خوب برشمرد و تصریح کرد: مساحت پروژه مرکز همایش های بین المللی به مساحت ۸هزار متر مربع می باشد و زیر بنای آن ۱۴ هزار متر مربع است که این پروژه دارای سالن آمفی تئاتر، کارگاه های مختلف آموزشی، کلاس های آموزشی، گالری برای عرضه کارهای هنرمندان و… می باشد و تلاش داریم دراین مجموعه برنامه های کشوری نیز با توجه به فضاهای مناسب و استاندارد اجرا شود.

کاویانی در رابطه با احداث بازار روز مشارکتی ارکیده در فاز ۵ شهر اندیشه نیز گفت: بازار روز مشارکتی ارکیده بنابه درخواستهای شهروندان و نیاز منطقه  با مشارکت بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع وبا زیر ۳هزار متر مربع در نظر گرفته شده است و در دهه مبارک فجر سال آیند نیز به بهره برداری خواهد رسید.
شهردار شهر اندیشه در پایان گفت: تاکنون پروژه های خوب و فاخری در شهر اندیشه اجرایی شده است و این پروژه ها نیز مکلمل طرح های قبلی بوده و تمام تلاش خود را برای رفع نیاز های مردم خوب و فرهیخته شهر اندیشه به کار خواهیم بست.

این مطلب چطور بود؟
[Total: 1 Average: 5]
این مطلب را از دست ندهید :   ساخت و ساز در اندیشه تهران و پیشرفت آن طی سال های گذشته
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *