برگزاری سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهریار در سال ۹۸

طرح و بررسی میز نماد در راستای تحکیم بنیان خانواده در سومین نشست شورای فرهنگ عمومی و پنجمین جلسه کارگروه تخصصی اتاق فکر در دفتر فرماندار شهرستان شهریار به بحث و کارشناسی گذاشته شد .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار، با حضور طاهری نایب رئیس شورا و  اعضای شورای فرهنگ عمومی و کارشناسان اتاق فکر، سومین  جلسه شورای فرهنگ عمومی آغاز و در ادامه نیک خواه رئیس اداره و دبیر شورا به  قرائت دستور جلسه و ارائه گزارشی از برگزاری نشست های قبلی کارگروه تخصصی “اتاق فکر” و نتایج حاصل از این جلسات پرداخت .

در ادامه علایی معاون پژوهش و برنامه ریزی مدیریت آموزش نیز به ارائه توضیحاتی از طرح میزنماد پرداخته و دکتر صفری کارشناس و پژوهشگر نیز به تشریح ابعاد این طرح ملی و فراگیر بصورت تصویری پرداخت .

سایر اعضای شورای فرهنگ عمومی نیز به بیان ارائه نقطه نظرات و سوالات مطر وحه در جلسه پرداختند که توسط کارشناسان پاسخ داده شد .

حجت الاسلام باباییان امام جمعه شهر اندیشه نیز ضمن اظهار خرسندی از دغدغه های مسئولین فرهنگی نسبت به مبحث تحکیم بنیان خانواده، به بیان  نکاتی در خصوص موضوع دستور جلسه پرداخته و بیکاری و وضعیت اقتصادی را منشاء ناهنجاریها در جامعه دانست .

مهندس طاهری فرماندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی نیز با تشکر از نیک خواه دبیر شورا  و کارشناسان اتاق فکر، این نشست ها را گام مثبتی در حوزه شورای فرهنگ عمومی شهرستان برشمرد .

وی افزود: می بایست در جلسات شورای فرهنگ عمومی به بیان و ارائه راهکار های مناسب در حوزه های مختلف بصورت کلان و عملیاتی پرداخته شود .

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی طرح نماد را طرحی اثر گذار ذکر نمود که می بایست بصورت عملی اجراء و دستگاه های مرتبط با طرح فوق نهایت همکاری لازم را در این زمینه انجام دهند.

این مطلب را از دست ندهید :   برگزاری چهل و یكمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در فرهنگسرای سعدی
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *