بهترین مناطق برای خرید مغازه در اندیشه کجاست؟

بهترین مناطق برای خرید مغازه در اندیشه کجاست؟

اندیشه تهران به علت قرار گیری در محدوده غرب شهر تهران و تمرکز بخش تجاری – اداری، محل مناسبی برای ایجاد یک کسب و کار جدید  است. با مسکن کیان همراه شوید تا با تمامی زیر و بمها و نکات خرید مغازه در اندیشه تهران آشنا شوید.

خرید مغازه در اندیشه

برای راه اندازی یک کسب و کار جدید، باید نکات بسیاری را در نظر بگیرید. این ارزیابی باید همه جانبه باشد چرا که بر خلاف یک ملک مسکونی، هدف از اجاره یا خرید ملک تجاری، مشخصا جنبه اقتصادی آن است و در صورتی که محل کسب به درستی انتخاب شود، در مدت کوتاهی، رونق کاری و سود قابل توجهی بدست خواهد آمد.
در ابتدا باید هدفتان را از خرید ملک تجاری مشخص کنید. اینکه بازار چه نوع کسب و کاری متناسب با بودجه فعلی شما و هزینه های آتی آن متناسب تر است. بعلاوه می بایست از وضعیت بازار خرید و فروش ملک تجاری و نکات مهم خرید مغازه مطلع شوید. در همین مرحله نیاز به کسب مشاوره دارید و در این خصوص میتوانید روی کارشناسان با تجربه مسکن کیان حساب نموده و  از مشاوره های رایگان ما بهره مند شوید.

برای خرید مغازه در اندیشه به شما پیشنهاد میکنیم موارد زیر را به خوبی بررسی کرده و مدنظر داشته باشید:

  1. شناسایی بهترین محل کسبحرید مغازه در اندیشه تهران با نکات مهم خرید ملک تجاری | مرجع تخصصی مسکن کیان
  2. انتخاب معماری و متراژ مناسب مغازه
  3. پیش بینی بودجه و هزینه های آتی
  4. بررسی شرایط حقوقی و صنفی محل کسب

شناسایی بهترین محل کسب:

پاساژهای متعددی در فاز یک اندیشه سبب رونق کسب و کارهای اطراف آن شده اند
در انتخاب بهترین نقطه برای خرید مغازه در اندیشه، عوامل بسیاری موثرند.  مثلا محله های بسیاری وجود دارند که به شکل یک بورس در آمده اند. مثل بورس طلا و جواهرات در فاز یک پاساژ بهار، مجتمع تجاری رزمال در فاز یک و مجتمع تجاری تیراژه در فاز سه و…
بهتر است در محدوده همان صنف کسب و کار خود اقدام به خرید مغازه کنید. چراکه این مناطق علاوه برحجم بالای مراجعه مشتری ها، عموما دسترسی های شهری مناسبی از نظر حمل و نقل یا تامین پارکینگ دارند. نکته مهم دیگر، قرار گیری ملک تجاری در مناطق پر رفت و آمد است. یک مغازه در پاساژ، کسب و کار پرسودتری نسبت به ملک تجاری تک افتاده در خیابان خواهد داشت. به همین شکل، مغازه های نزدیک به آسانسور ها یا درب های ورود و خروج پاساژها، پر رونق تر از سایر مغازه های همان مرکز خرید هستند. البته این مورد شاید برای سوپرمارکت ها یا نانوایی ها کمتر از یک مغازه پوشاک، یا یک دفترهواپیمایی صدق کند. پاساژ بزرگ رزمال، مجتمع تجاری کیمیا در بلوار دنیامالی و مرکز خرید گلدیس در بلوار دنیا مالی فاز یک از جمله مراکز خرید پر تردد در اندیشه تهران محسوب میشوند.
بعضی از مراکز خرید سبب میشوند زمینه های  کسب و کار پر مراجعه دیگری در حاشیه شان بوجود بیاید. به عنوان مثال، در فاز یک اندیشه بلوار دنیامالی در کنار مجتمع تجاری رزمال، تعداد زیادی کافه و فست فود کوچک و بزرگ بوجود آمده که همیشه ایام سال شلوغ و پر مشتری هستند و میتواند بهترین نقطه برای خرید مغازه در اندیشه تهران باشد.
همچنین اگر قصد دارید رستوران یا کافه راه اندازی کنید، پیشنهاد ما به شما محدوده فاز یک و فاز سه اندیشه است. تعدد کافه رستورانهای کوچک و بزرگ و مراکز خرید در این بخش ، مراجعه مداوم مشتری و رونق کاری شما را تضمین خواهد کرد.

حرید مغازه در اندیشه تهران با نکات مهم خرید ملک تجاری | مرجع تخصصی مسکن کیان

انتخاب معماری و متراژ مناسب

با توجه به افزایش قیمت ها در بازار معاملاتی املاک تجاری، هم برای اجاره و هم خرید، انتخاب درست متراژ متناسب با زمینه کاریتان تاثیر اساسی بر مدیریت هزینه ها خواهد داشت. برای این منظور باید در نظر بگیرید که اندازه اجناس شما کوچکند یا بزرگ؟ چه فضایی برای نمایش کالای شما برای دکور مغازه نیاز هست؟ همچنین اگر کسب و کارتان ارائه خدماتی مثل رستوران یا تهیه غذا باشد، به فضاهای بیشتری برای آشپزخانه، سرویس ها، و حتی انبار موقت مواد غذایی و یخچالها و… احتیاج دارید.
به طور تقریبی برای راه اندازی یک رستوران یا فست فود متوسط به 100 تا 150 متر مربع نیاز هست. همچنین ممکن است در زمان شروع کسب و کارتان یا زمان هایی از سال، مشتری ها و سود کمی داشته باشید. بنابراین هرگز بیشتر از بودجه موجود برای اجاره و خرید مغازه اقدام نکنید.

تاثیر قابل توجه فضای داخلی در فروش مغازه

علاوه بر سازه ملک، زیبایی و کارایی فضای داخل آن هم در جذب هرچه بیشتر مشتری موثر است. برای سوپر مارکت یا فضا های تهیه غذا، بهتر است کفپوش و دیوار ها سرامیک و قابل شستشو باشند. ویترین و دکور زیبا هم نقش اساسی در جلب توجه عابرین دارد. دقت کنید که قسمتهای تاسیساتی مثل آب و برق و گاز و… مختص همان ملک تجاری باشد. مغازه هایی با تاسیسات و تجهیزات مشترک همواره دچار جدال و مشکلات متعددند.
نکته مهم دیگر بهینه سازی فضای داخل برای چیدمان هرچه بیشتر کالاهای شماست. قفسه بندی های متحرک جدید و بسیاری از تکنیکهای فضا سازی کمک شایانی به حفظ فضای داخل مغازه میکند، خصوصا که یک مغازه کوچک در اختیارتان باشد.
مشاور املاک مسکن کیان با تیم مجربی از طراحان داخلی و استادکاران چیره دست، زمان و هزینه های بازسازی را برای شما به حداقل میرساند.

پیش بینی بودجه و هزینه های آتی

تمامی هزینه ها تنها به خرید ملک تجاری ختم نمیشود. بلکه هزینه های تامین و نگهداری، تجهیزات و تاسیسات هم بخش قابل توجهی از هزینه ها را شامل می شود. از طرف دیگر ممکن است بودجه شما برای خرید یک ملک تجاری نوساز کافی نباشد. در این صورت می توانید با خرید ملک تجاری کلنگی و کمی بازسازی، به مغازه دلخواه خود برسید.
محله هایی برای خرید مغازه در اندیشه تهران وجود دارند که دارای املاک تجاری کلنگی هستند. فاز یک اندیشه، بلوار دنیا مالی یکی از این نوع مناطق است که با وجود قدمت ساخت بالا، به عنوان مراکز تجاری، همچنان پر تردد و ازدحام میباشد.

حرید مغازه در اندیشه تهران با نکات مهم خرید ملک تجاری | مرجع تخصصی مسکن کیان

بررسی شرایط حقوقی و صنفی محل کسب

در هنگام خرید ملک تجاری از وضعیت حقوقی و مالی آن مطمئن شوید
قبل از عقد قرارداد اجاره یا خرید مغازه، مطمئن شوید که تمامی مالیات، عوارض و بدهی های آن به شهرداری، بیمه و.. تسویه شده باشد. مدارک و اسناد مرتبط با مغازه و صاحب ملک را بدقت بررسی کنید. همچنین از حق سرقفلی مغازه و حق کسب مطلع شوید و مواد مرتبط با آن را در قرارداد ذکر کنید. همچنین یک ملک تجاری باید دارای مالکیت تجاری و مجوزهای مرتبط با آن باشد. به هیچ وجه به توافقات کلامی و عرفی اکتفا نکنید چرا که در صورت بروز مشکل، امکان پیگیری قانونی وجود نخواهد داشت. برای تمامی این موارد می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان مسکن کیان بهره مند شوید.
همچنین اگر قصد اجاره یا خرید مغازه در اندیشه و سایر نقاط این منطقه را دارید از دفتر مسکن کیان دیدن فرمایید.

خرید مغازه در اندیشه به راحتی هرچه تمام تر

اگر به دنبال خرید مغازه در اندیشه با بهترین شرایط و امکاناتی که در این مطلب برای شماکاربران عزیز ذکر کردیم هستید میتوانید با مراجعه به مسکن کیان به راحتی مغازه مناسب شرایط خود و مورد نظرتان را پیدا کنید و یک خرید خوب را در زمینه املاک تجربه کنید.
مسکن کیان با فعالیت نزدیک به دو دهه در زمینه املاک و ارتباط خوب با سازندگان و همکاری با آنان در ساخت و ساز در منطقه و خرید و فروش آپارتمان ها در منطقه اندیشه تهران میتواند شما کاربران و خریداران عزیز را در تمام فعالیت های ملکی مانند خرید و فروش مغازه در اندیشه تهران یاری رساند.
این مطلب را از دست ندهید :   بساط دلال بازی از مسکن مهر برچیده شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *