بهروز کاویانی از سوی پارلمان شهری اندیشه در جایگاه شهردار می باشد

رییس شورای اسلامی شهر اندیشه خبر داد: 

بهروز کاویانی از سوی پارلمان شهری اندیشه در جایگاه شهردار می باشد
بحث انتخاب مهندس بهروز کاویانی شهردار اندیشه به عنوان شهردار شهریار مدتی است که از سوی شورای شهر شهریار معرفی شده است و تناقض گویی درباره وضعیت کنونی شهردار ما را برآن داشت تا گفتگویی اختصاصی با رییس شورای شهر اندیشه داشته باشیم. 

علی سراقی رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه طی گفتگویی با خبرنگار حوزه روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری اندیشه اظهار داشت : شورای اسلامی شهر اندیشه به دنبال احقاق حقوق شهروندان و ارتقاء سطح کیفیت زندگی در شهر اندیشه است لذا اعضای پارلمان شهری اندیشه به دنبال تنش و حواشی ایجاد شده توسط برخی رسانه های سودجو نیست و رویکرد ما ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان می باشد و تمام توان خود را به این قضیه نهادیم و از دامن زدن و پرداختن به موضوعاتی که فعلا هیچ منشا اثری در اهداف اعضا نداشته باشد پرهیز می کنیم .

وی افزود: با توجه به اینکه مهندس بهروز کاویانی شهردار اندیشه با مصوبه شورای اسلامی شهر شهریار انتخاب و به مراجع ذیربط معرفی شده است و طی مراحل قانونی و همچنین پس از صدور حکم از سوی وزارت کشور رسما به عنوان شهردار شهریار انتخاب خواهد شد اما همچنان شهردار اندیشه می باشد و مثل روزها و ماههای گذشته اقدامات لازم روزانه را پیگیر می باشد .

سراقی ادامه داد: شورای شهر اندیشه فعلا رزومه ای از متقاضیان پست شهردار در این این شهر را پذیرا نیستند و بدینوسیله هر گونه اخباری مبنی بر انتخاب شهردار یا سرپرست شهرداری از طرف شورا را تکذیب کرده و اعلام می دارد تا زمان تایید و صدور حکم مهندس کاویانی وی شهردار شهر اندیشه می باشد.

رییس شورای شهر اندیشه بیان کرد: برخی رسانه های سودجو با دامن زدن به شایعاتی مبنی بر انتخاب و معرفی سرپرست شهرداری جو حاکم بر شورا و شهرداری را به چالش می کشند لذا لازم به ذکر است اعضای شورای شهر اندیشه با اتحاد و همدلی که دارند در زمان مناسب خود و بعد از انتخاب مهندس کاویانی و تعیین تکلیف وی بهترین گزینه را از بین نیروهای شهرداری انتخاب خواهند کرد چرا که معتقدیم نیروهای شهرداری قطعا شایستگی لازم برای سکوی شهرداری و سکان داری شهر را دارند.

گفتنیست اعضای پارلمان شهری  پس از تصمیم و انتخاب سرپرست شهرداری از طریق سایت شهرداری و رسانه های معتبر به اطلاع عموم خواهند رساند.

این مطلب را از دست ندهید :   پروژه مسکونی ۱۰۰۰ میلیارد تومانی در اندیشه
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *