تشییع پیکر آزاده سرافراز جانباز شهید حاج شهاب مفرد

 با حضور مهندس بهروز کاویانی شهردار و اعضای شورای اسلامی و شهروندان ولایتمدار و انقلابی شهر اندیشه پیکر آزاده سرافراز و جانباز جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس شهید حاج شهاب رضایی مفرد تشییع گردید.

 این مراسم که در امامزاده اسماعیل شهریار برگزارگردید،  پیکر مطهر این جانباز گرانقدر پس از تشییع  از منزل توسط مردم ولایت مدار انقلابی شهر اندیشه و شهریار از میدان امام به سمت امامزاده اسماعیل (ع)  تشییع  گردید که در حاشیه در این مراسم مهندس بهروز کاویانی با اشاره به صبر و مقاومت جانبازان گفت:  جانبازان  دفاع مقدس نمونه و الگوی بارز صبر و ایثار و مقاومت هستند که ما باید از آنها درس گرفته و با نگرش عمیق با به آرمان‌های انقلاب اسلامی خدمت را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم .


شهردار اندیشه  تصریح کرد این جانباز عزیز و گرانقدر از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بوده که در طول زندگی خود همواره به راه شهدا و خصایص شهدا  رفتار می‌کرد که امیدوارم روح بزرگ این شهید در کنار هم رزمانش و سرور و سالار شهدا امام حسین (ع)  آرامش بگیرد .

 وی همچنین افزود:  امروز وظیفه ما در کشور و شهرها نگاه به عمق حرکت ولایی و ایثار گونه ی این یادگاران هشت سال دفاع مقدس باید باشد که راه شهدا جانبازان ورزمندان، صداقت ایستادگی ایثار و از خود گذشتگی برای آسایش و آرامش ما بودند .

این مطلب را از دست ندهید :   خرید آپارتمان در اندیشه تهران
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *