خرید آپارتمان در منطقه اندیشه تهران

خرید آپارتمان در منطقه اندیشه تهران

خرید آپارتمان در منطقه اندیشه تهران

منطقه اندیشه تهران از مناطق پرطرفدار سکونت طبقه متوسط است و برای خرید آپارتمان در این منطقه بهتر است به برخی نکات توجه کنید.

بنابر اعلام مسکن کیان، این مجموعه در این مطلب به بررسی خرید خانه و املاک در اندیشه تهران می‌پردازد و امتیازات خرید خانه و آپارتمان در فازهای مختلف اندیشه را برای شما توضیح می‌دهد!

خرید و فروش ملک در اندیشه تهران

پس اگر شما هم قصد خرید ملک در غرب تهران و خصوصاً محله‌های شهریار را دارید، با این متن از مسکن کیان همراه باشید تا با امتیازات خرید انواع املاک در این منطقه آشنا شوید!

محله یا ساختمان؟

یکی از نکات مهم قبل از خرید هر ملکی، چه خانه و ملک مسکونی و یا تجاری، آشنایی با محله ملک مورد نظر است. اگر قصد خرید آپارتمان و خانه دارید، باید در ابتدا محله خوبی را شناسایی کنید. چرا که در زمان خرید ملک، تنها صاحب یک‌خانه یا واحد آپارتمانی نمی‌شوید، بلکه شریک سهمی از محله خواهید بود. پس قبل از امضای قرارداد نهایی خرید ملک، باید نگاهی هم به همسایه‌ها و خیابان‌های اطراف بیندازید! یک محله باید امن باشد و میزان جرم و بزه در آن حداقل باشد. درعین‌ حال که دسترسی‌های داخلی خوبی دارد، باید موقعیت مناسبی هم نسبت به شبکه حمل‌ونقل شهری داشته باشد.

خرید ملک در اندیشه تهران

اندیشه تهران با بافتی جدید اما ارزشمند، از جمله محلاتی ست که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، همیشه طرفداران زیادی برای خرید ملک داشته است. بافت مسکونی آن در ترکیب با کاربری‌های خطی تجاری و اداری، فضای زندگی و کار با نشاط و زنده را در تمامی ساعات شبانه‌روز به وجود آورده است. البته توزیع متناسب فعالیت‌ها، سبب اغتشاش فضای آن نشده است. خیابان عریض و کوچه‌های پهن آن، روح زندگی و فعالیت را در این محدوده به وجود آورده است.

حالا که به تصور خوبی از یک محله رسیدیم می‌بایست، نکات بیشتری را مدنظر قرارداد.

اطلاعات مربوط به امنیت محلی و میزان بزهکاری را جستجو کنید

این اطلاعات را می‌توانید از پاسگاه محلی، بنگاه‌ها، بازدیدهای متعدد در زمان‌های مختلفی از شبانه‌روز، وجود مدارس در محله و… به دست بیاورید. در خصوص محله اندیشه تهران با توجه به سطح زندگی ساکنان آن‌که طبقات متوسط تا مرفه را دربرمی‌گیرد و نیز تعدد ساختمان‌های مرتبط با دانشگاه و آموزشگاه‌ها در فاصله‌ای نزدیک در کنار بافت زنده آن در شبانه‌روز، آمار بزهکاری به حداقل رسیده است.

وجود مراکز مختلف درمانی و تصویربرداری شبانه‌روزی، دلیل دیگری است که سبب می‌شود اجاره و خرید آپارتمان در اندیشه تهران را جدی‌تر در نظر بگیرید.

آپارتمان‌های نقلی در اندیشه تهران

از آنجا که اندیشه در غرب تهران واقع‌ شده، به‌عنوان یک محدوده متمرکز از اختلاط کاربری‌های مسکونی و تجاری، متقاضیان زیادی جهت اجاره و خرید آپارتمان دارد. پس به‌آسانی می‌توانید املاک مسکونی و تجاری بسیاری با متراژهای متوسط و کوچک برای اجاره و خرید ملک در فازهای 1 تا 6 بخصوص فاز یک پیدا کنید

هزینه‌های زندگی و مغازه‌های اندیشه

همه ما با هر میزان درآمد، دوست داریم در عین خرید کالای با کیفیت، از فروشگاه‌های ارزان و با قیمت مناسب خرید کنیم. متعدد بودن مراکز کوچک و متوسط محلی تا حدی که به آرامش آن آسیبی نزند، قدرت انتخاب را برای ما در زمان خرید را آسان‌تر می‌کند. منطقه اندیشه چه از نظر داشتن فروشگاه‌های غذایی و بازارهای روزانه و چه صنف کالاهای خانگی و تخصصی مانند بورس کاغذدیواری، موکت و کابینت و البته غذای فوری و فروشگاه‌های پوشاک متعدد، قطعا گزینه مناسبی برای خرید ملک مسکونی و تجاری می‌باشد!

تنوع شبکه حمل‌ونقل در منطقه اندیشه

ایستگاه‌های متعدد اتوبوس و تاکسی، رفت‌وآمد را برای ساکنان اندیشه به تهران و کرج تسریع کرده است و با هر میزان از رفت‌وآمد در شهر، حتی با داشتن وسیله نقلیه شخصی، ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی، سبب برتری محلات نسبت به یکدیگر می‌شود. از این نظر، احداث ایستگاه‌های خطوط اتوبوس در بیشتر مسیرها و نیز ایستگاه تاکسی‌های فاز یک در شمال فاز یک اندیشه، حمل‌ونقل شهری را چندین برابر آسان‌تر و تقاضای خرید ملک در فازهای اندیشه را افزایش داده است.

این مطلب را از دست ندهید :   قیمت خرید خانه در اندیشه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *