خرید خانه در اندیشه تهران

خرید خانه در اندیشه تهران چه امتیازاتی دارد؟

عوامل بسیاری در انتخاب مسکن موثرند که از آنها می توان به محدوده قیمت واحد های مسکونی، دسترسی مناسب محلی و شهری، توزیع مناسب امکانات رفاهی، خدماتی، تجاری و… اشاره کرد. ما در این مقاله به امتیاز های خرید خانه در اندیشه تهران خواهیم پرداخت.

خرید خانه در اندیشه تهران

اندیشه تهران با داشتن پتانسیل های قابل توجه در بخش مسکونی، همواره مورد توجه سرمایه گذاران بازار معاملات خرید خانه بوده است. اگر شما هم قصد سرمایه گذاری و خرید خانه در اندیشه را دارید با مسکن کیان همراه شوید تا با امتیازات زندگی و کار در این نقطه شهری آگاه شوید.
اندیشه تهران به 6 فاز و چند شهرک تقسیم شده و اکثر خانه های در موجود در منطقه آپارتمانی هستند که شما میتوانید بسته به سلیقه و توانایی خرید خود آپارتمان یا ملک ویلایی مناسب را به کمک مشاوران حرفه ای و با تجربه مسکن کیان به راحتی و با صرف کمترین زمان ممکن بیابید.

مختصات و ویژگی های منطقه اندیشه

این محدوده با قرارگیری درحد فاصل بزرگراه فتح به سمت میدان آزادی،  و بزرگراه شهید لشگری یا همان جاده مخصوص و اتوبان تهران کرج، پهنه وسیعی را شامل میشود. در نتیجه میتوان گفت قیمت هر متر مربع زمین جهت خرید خانه در اندیشه برای محلات آن از نظر استقرار و نوع کاربری، بسیار متفاوت می باشد.

خرید خانه در اندیشه تهران چه امتیازاتی دارد؟ | مرجع تخصصی مسکن کیان

بهره برداری از چندین ایستگاه جدید در اندیشه

شبکه حمل و نقل و دسترسی

دسترسی مناسب محلی و شهری از جمله عوامل مهم در انتخاب محله سکونت اند و اندیشه نیز از این نظر دارای مزایای فراوانی است. از جمله گسترش خطوط اتوبوس آزادی به اندیشه و همینطور کرج به اندیشه و پایانه تاکسیرانی ونک، آزادی، آذری، آریا شهر و کرج، که سهولت رفت و آمد شهری برای ساکنین اندیشه را سبب شده است.
با توجه به تمرکز کاربری های تجاری و اداری محلاتی مانند فاز 1 و فاز 3 بسیاری از کارکنان و شاغلین، جهت سهولت رفت و آمد و کاهش مسافرتهای درون شهری، راغب به انتخاب محل سکونت و خرید خانه در اندیشه تهران شده اند.

تسهیلات و امکانات شهری مناسب برای خرید خانه در اندیشه

از دیگر امتیازات سکونت در اندیشه تهران، امکانات ورزشی، فرهنگی و آموزشی و مراکز خرید متعدد آن بوده که در حال حاضر شامل 8 مجموعه ورزشی، 4 مرکز آموزش عالی، 1 سینما، 2 کتابخانه و فضای سبز وسیع با تجهیزات ورزشی می باشد. همچنین میتوان به امکانات خدماتی و بهداشتی قابل توجه آن ازجمله 1 بیمارستان، 10 درمانگاه ، 20 داروخانه و 3 مرکز تصویربرداری اشاره کرد که اجاره آپارتمان و خرید خانه در اندیشه تهران را برای بسیاری از افراد جذاب کرده است.
تمرکز بخش تجاری و سهولت شبکه حمل و نقل شهری، از دلایل اصلی تقاضای بالا در خرید خانه در اندیشه می باشد.

مراکز فرهنگی-مذهبی  شاخص در اندیشه

در میان مکانهای شاخص منطقه می توان از “بازار ایرانی اسلامی” به عنوان بزرگ ترین مجتمع تجاری اندیشه تهران، فرهنگسرای فاز 1 و فرهنگسرای فاز 3 اندیشه، ساختمانهای شهرداری و فرمانداری اندیشه، مجموعه مصلی اندیشه واقع در فاز 3، استادیوم ورزشی شهید صادق‌پور که درحال ساخت می‌باشد، یاد کرد.
اعطای انشعابات آب و فاضلاب و گاز، واگذاری تراکم 60 درصد به همراه یک طبقه تراکم تشویقی، و سپرده مسکن در تمام ساخت و ساز ها، صدور پروانه ساختمانی براساس تجمیع فیزیکی پلاک ها نیز  از دیگر تسهیلات مصوب شهرداری اندیشه تهران برای مالکین می باشد.

خرید خانه در اندیشه تهران چه امتیازاتی دارد؟ | مرجع تخصصی مسکن کیان

بازار ایرانی اسلامی شهر اندیشه

بازار ایرانی اسلامی شهر جدید اندیشه در شهریورماه سال ۱۳۹۰ و برگرفته از بناهای فاخر تاریخی از جمله میدان نقش جهان اصفهان، باغ فین کاشان، باغ عفیف آباد شیراز و برخی دیگر از بناهای تاریخی شاخص کشور آغاز شد. این بنا در زمینی به مساحت ۵۲ هزار و ۵۱۰ متر مربع و زیربنایی با مساحت ۱۲۳ هزار متر مربع احداث شده است. همچنین این بازار بزرگ دارای یک هزار و ۲۷۱ واحد تجاری، سالن چند منظوره، زورخانه، گودال باغچه نیز است.
گفتنی است بازار بزرگ ایرانی اسلامی شهر اندیشه به دلیل این که پروژه بسیار بزرگ و فرامنطقه‌ای محسوب می‌شود و در یحث خرید خانه در اندیشه دارای جایگاه و امتیاز خاصی است. همچنین دارای مسجد بزرگی بنام سلمان فارسی در این پروژه است که می‌تواند جایگاه مصلی شهر را داشته باشد. لازم به ذکر است، پروژه بازار بزرگ ایرانی اسلامی شهر جدید اندیشه بالغ بر 115 هزار متر مربع زیربنای لوکس دارد و زیربنای معمولی که از این متراژ زیربنای معمولی وجود ندارد که در واقع یک پروژه نسبتا گرانی در کشور محسوب می‌شود که تاکنون در آن هزینه‌ای بالغ بر 150 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.
برای آشنایی با بازار خرید ایرانی اسلامی اندیشه تهران و همینطور مطرح کردن سوالات ملکی خود میتوانید از فرم مشاوره رایگان مسکن کیان اقدام نمایید.

بوستانهای فرهنگی و تفریحی :

منطقه اندیشه دارای بوستانها و فضا سبز متعدد بوده که در ادامه اسامی و آدرس بعضی آنها آمده استخرید خانه در اندیشه تهران چه امتیازاتی دارد؟ | مرجع تخصصی مسکن کیان
بوستان امام خمینی – فاز یک اندیشه
بوستان شهدای هسته ای – فاز سه اندیشه
جاده سلامت – شهرک صدف
بوستان نور – شهرک صدف
بوستان حافظ – فاز سه اندیشه
بوستان سلامت اندیشه – فاز یک اندیشه با فضایی بیش از 20 هکتار

فاز یک اندیشه ترکیبی از کاربری های تجاری و مسکونی

وجود مراکز خرید بسیار همچون رزمال و گلدیس و مراکز خرید طلا و جواهرات بهار، علاوه بر گردهم آوری شهروندان ساکن اندیشه، منجر به پویایی اقتصاد در اندیشه شده است. مجتمع تجاری کیمیا، بازار رضا و مرکز خرید فجر و فدک از دیگر نقاط تجاری در اندیشه هستند که عملکرد ناحیه ای و منطقه ای دارند.

خرید خانه در اندیشه به راحتی هرچه تمام تر

اگر به دنبال خرید خانه در اندیشه با بهترین شرایط و امکاناتی که در این مطلب برای شماکاربران عزیز ذکر کردیم هستید میتوانید با مراجعه به مسکن کیان به راحتی خانه مناسب شرایط خود و مورد نظرتان را پیدا کنید و یک خرید خوب را در زمینه املاک تجربه کنید.
مسکن کیان با فعالیت نزدیک به دو دهه در زمینه املاک و ارتباط خوب با سازندگان و همکاری با آنان در ساخت و ساز در منطقه و خرید و فروش آپارتمان ها در منطقه اندیشه تهران میتواند شما کاربران و خریداران عزیز را در تمام فعالیت های ملکی مانند خرید و فروش آپارتمان در اندیشه تهران یاری رساند.
این مطلب را از دست ندهید :   حق مسکن کارگری تصویب شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *