لزوم ثبت اطلاعات ادارات و دستگاه ها در سامانه تمراه

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با اشاره به لزوم ارتقا نشاط اجتماعی و معرفی ظرفیت های شهرستان های استان تهران از اجرای ویژه برنامه “اینجا تهران است” در 16 شهرستان استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، امین بابایی در چهارمین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی شهرداری‌های استان تهران که در شهر پردیس برگزار شد با اشاره به ظرفیت های نرم افزار تمراه اظهار داشت: امکانات و ظرفیت های این نرم افزار سبب افزایش اعتماد عمومی می شود چرا که شهروندان می توانند اطلاعات مورد نیاز خود از دستگاه ها و ادارات مختلف را به تفکیک دریافت کنند.


وی با اشاره به ضرورت ثبت اطلاعات ادارات در این نرم افزار افزود: شهرداری ها و ادارات مختلف نسبت به ثبت اطلاعات مورد نیاز در این نرم افزار اقدام کنند تا شهروندان بتوانند از امکانات آن در راستای خدمات رسانی بهتر و سریع تر استفاده کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران همچنین با اشاره به لزوم افزایش نشاط اجتماعی در میان مردم عنوان کرد: طبق مصوبه شورای امنیت کشور 50 درصد برنامه های شبکه 5 باید اختصاص به استان تهران داشته باشد و در گام های بعد باید این میزان افزایش یابد، اکنون نیز 40 درصد برنامه های این شبکه در قالب های مختلف به موضوعات استان تهران اختصاص یافته است.

بابایی سپس عنوان کرد: برنامه شاد و مفرح “اینجا تهران است” هر جمعه در یکی از 16 شهرستان استان تهران برگزار می شود تا ضمن برگزاری برنامه شاد به معرفی ظرفیت ها و قابلیت های هر شهرستان پرداخته و این ذهنیت که تهران مختص پایتخت است اصلاح شود.

وی سپس با اشاره به هدف این ویژه برنامه افزود: احیای نشاط اجتماعی و زمینه سازی برای مشارکت مردم در انتخابات پیش رو با برگزاری چنین برنامه‌هایی دنبال می‌شود تا در دوم اسفندماه شاهد شکست توطئه‌های دشمنان در زمینه انتخابات باشیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران به اهمیت شعار رونق تولید اشاره کرد و گفت: در قالب این ویژه برنامه تولیدکنندگان و صنعتگران برتر هر شهررستان نیز معرفی می شوند تا با ارائه تجربیات خود بتوانند راهگشای مشکلات این حوزه نیز باشند.

بابایی در مورد محتوای این برنامه تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده ۲۰۰ دقیقه برنامه در قالب پیاده روی خانوادگی، ایجاد فضای مفرح ورزشی، تجمع شهروندان درفضای سرپوشیده و مناسب با حضور خوانندگان نامدار و مجریان توانمند صدا و سیما هر هفته در یکی ازشهرستان‌های استان تهران ضبط خواهد شد و در یک برنامه ۵۰ دقیقه ای جمعه هفته آینده در زمان مناسب از شبکه تهران پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات موثر اداره کل روابط عمومی بنا به دستور استاندار تهران سیاست گذاری جامع  و کاملی برای تحقق زیرساخت های اجتماعی و ایجاد طراوت اجتماعی است خاطرنشان کرد: در این برنامه جنگ محور سرفصل های لازم الاجرایی در حوزه ورزش و جوانان، زیرساخت های اجتماعی و نشاط بخشی به جامعه توسط شورای عالی اجتماعی کشور تدوین شده که توسط شورای اجتماعی در استانداری پیگیری می شود.

این مطلب را از دست ندهید :   مشاوران املاک مسکن کیان و تخصص آنها در خرید و فروش آپارتمان
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *