نکات طلایی خرید و انتخاب مدل کمد دیواری 2023

حتما تاحالا به فکرتون خورده که اتاق خوابتون یا اتاق لباستون رو تغییر سبک بدید و مدرن یا نئوکلاسیک کنید، ولی اطلاعات کافی در این زمینه نداشتید

همیشه یکی از مسائلی باعث دیرکرد در خرید و تعویض سبک خونه میشه، نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه باشه. همیشه باید سعی کنید قبل از خرید هر وسیله ای یکسری اطلاعات ازش داشته باشید که بعدا با دیدن مدل های دیگر یا سبک های دیگر آن محصول یا خدمات از خرید قبلی خود پشیمون نشید.

برای همین امروز هم بهتون پیشنهاد میکنیم اگر قصد خرید کمد دیواری یا تعویض کمددیواری قدیمی خودتون با مدل جدید دارید حتما اول این مقاله رو مطالعه کنید و با آگاهی کامل به خرید خودتون ادامه بدید.

ایده طراحی و دیزاین اتاق خواب کلاسیک

مراحل خرید و نصب کمد دیواری

1- انتخاب محل مناسب

اولین نکته در این مسئله این است که کمد دیواری کجا نصب خواهد شد؟ برای این امر میتوانید به یک مشاور بازسازی مراجعه کنید که بازدید و مشاوره آن رایگان باشد تا از تجربه آنها استفاده کنید و بهترین محل مناسب برای کمد دیواری را انتخاب کنید. این مسئله مهم ترین و ابتدایی ترین مرحله تعویض یا نضب کمددیواری می باشد و باید توجه کامل را داشته باشید تا در آینده با چیدن لوازم اتاق با کمبود جا مواجه نشوید و تمام لوازم موردنیاز شما در محل مناسب خود قرار بگیرند.

2- طراحی و دیزاین کمد دیواری

بعد از انتخاب محل مناسب، نوبت به انتخاب طراحی و سبک موردنظر شما میشود. سعی کنید طبق فضایی که دارید طرح خود را انتخاب کنید و طراحی و دیزاین های مخصوص محل های بزرگتر را انتخاب نکنید. زیرا با تغییر سایزبندی ممکن است طرح مدنظر شما جلوه خوبی نگیرد و فقط مناسب فضایی با آن متراژ بوده باشد.

سعی کنید نظر تمام خانواده را راجع به سبک های کمددیواری کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن بپرسید و نتیجه نهایی را با بررسی تمام اعضا انتخاب کنید، زیرا ممکن است تا چندین سال نیاز به تغییر کمددیواری نداشته باشید و اگر سبک انتخابی شما مدنظر همه نباشید ممکن است پس از مدت کوتاهی باعث خستگی و دلزدگی اعضای خانواده شود.

برخی از شرکت ها در مشاوره و بازدید خود نمونه سه‌بُعدی و طراحی نهایی موردنظر شما را پیاده سازی کرده و درصورت رضایت شما از طرح انتخابی، همان طرح را به شما ارائه میدهند. شرکت پرهام دکور نیز این ویژگی را دارد و علاوه بر مشاوره و بازدید رایگان، طراحی 3D فضای موردنظر شمارا نیز به شما ارائه میدهند تا به یک اجماع کلی از طرح نهایی برسید و همان طرح را پیاده سازی کنند.

نمونه طراحی فضای داخلی کمد دیواری

3- انتخاب رنگبندی کمددیواری

بعد از انتخاب یکی از سبک ها و دیزاین های موردنظر، نوبت به رنگبندی کمددیواری میرسد که آنهم باید طبق لوازم موجود در اتاق و سلیقه فردی که در آن اتاق زندگی میکند بستگی دارد. بازهم تاکید میکنیم که در انتخاب طرح و رنگ کمددیواری بسیار دقت کنید، زیرا قرار است چندین سال در آن فضا زندگی کنید و باید حس شادابی و سرزندگی را همواره داشته باشید.

4- قیمت کمد دیواری

مطمئن شوید که قیمت پایین، باعث بکار بردن متریال ضعیف نشود. برخی از افراد با انتخاب قیمت پایین، دراصل به ضرر خود کار کرده و باعث میشوند که در کوتاه ترین زمان ممکن پس از تعویض یا نصب کمددیواری، مجبور به ترمیم یا تعویض دوباره آن شوند.

با خرید از شرکت های مطمئن و باسابقه خیال خود را از این بابت راحت کنید و ضمانت محصول نیز باعث میشود که همواره از کیفیت کار خود مطمئن باشید.

توجه داشته باشید که قیمت کمد دیواری به این موارد بستگی دارد:

  • متریال مورد استفاده
  • روکش بکار رفته و نوع طراحی
  • سبک کابینت و مقدار طراحی موردنیاز با cnc
  • متراژ کمد دیواری و حجم فضای داخلی
  • نصاب و اُجرت موردنیاز

نمونه طراحی کمددیواری نئوکلاسیک

4- بهترین نصاب و مجری خدمات

سعی کنید بهترین و باتجربه ترین نصاب را انتخاب کنید یا ترجیحا اگر شناختی از افراد ندارید، بتوانید نمونه کارهای آنها را مشاهده کنید و دسترسی به آرشیو سابقه آنها داشته باشید.

بهترین راه شناخت مجری پروژه، نمونه کار و سابقه فرد است. سعی کنید در این مورد وسواس کافی را به خرج دهید یا حداقل با افرادی کار کنید که مجوز این کار را داشته و دارای محل استقرار خاصی هستند.

5- تحویل پروژه و اتمام قرارداد

پس از اتمام بازسازی و نصب کمد دیواری سعی کنید حتما پروژه را بطور کامل بررسی کنید و درصورت دیدن هرگونه مشکل سریعا درخواست رفع آن را داشته باشید.

تا قبل از پرداخت نهایی حتما بازدید های خودرا در حضور افراد مجری پروژه انجام دهید تا سوتفاهمی در این زمینه ایجاد نشود. مهم ترین مسئله نصب و تعویض کمد دیواری این مرحله است که اگر دقت کافی نداشته باشید، در آینده دچار مشکلات عمده ای میشوید.

ایده طراحی کمد دیواری مدرن

جمع بندی

در کل اگر بازهم حس میکنید اطلاعات کافی ندارید حتما با یک متخصص این امر مشورت کنید و صحبت های آنها نیز ممکن است نکات خیلی بیشتری را به شما گوشزد کند که احتمالا اصلا به آنها دقت نکرده اید.

توی هر زمینه یک سری افراد هستند که وظیفشون مشاوره خرید و راهنمایی مشتری است. توی زمینه بازسازی منزل و تعویض دیزاین داخلی خونه هم شرکت پرهام دکور ، مشاوره و بازدید رایگان از پروژه داره که میتونه کمک بسیار زیادی بهتون توی خرید یا بازسازی منزلتون بکنه.

برای استفاده از این فرصت طلایی هم توی سایت پرهام دکور روی دکمه مشاوره رایگان کلیک کنید و حتی نیاز به زنگ زدن شماهم نیست و متخصصان پرهام دکور خودشون توی کوتاه ترین زمان ممکن باهاتون تماس میگیرن و راهنمایی های لازم رو بهتون ارائه میدن.

خلاصه سعی کنید از هر فرصتی که باعث میشه انتخاب بهتری داشته باشید استفاده کنید، چون باید چندین سال حداقل توی فضای موردنظرتون زندگی کنید و باید به نوعی طراحی بشه که حس دلزدگی یا سرد شدن فضا بهتون دست نده و همیشه فضایی خوش رنگ و شاداب و گرم داشته باشید.

 

این مقاله یک رپورتاژآگهی است و مجموعه مسکن کیان هیچ مسئولیتی در قبال صحت و درستی این محتوا ندارد و بررسی این موضوع به عهده کاربر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *