پروژه انتقال آب شرب سالم به شهر اندیشه

انتقال آب شرب به شهر اندیشه

پروژه انتقال آب شرب سالم به شهر اندیشه

نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد گفت: مطالعات پروژه انتقال حقآبه سد کرج و آب شرب سالم به شهر اندیشه و شهریار انجام شده است.

محمد محمودی‌شاه‌نشین نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده که در ۲۶ ماه گذشته وارد حوزه شهریار، قدس و ملارد شده است، بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان جذب شهرستان شهریار شد.

وی با بیان اینکه با این میزان اعتبار در شهرستان شهریار شاهد پیشرفت و شکوفایی پروژه‌ها بودیم، گفت: این اعتبار در حوزه‌های مختلف برای توسعه شهرستان هزینه شده و می‌شود.

محمودی شاه‌نشین درباره تامین آب شرب سالم و باکیفیت افزود: بعد از مدت‌ها پیگیری حقآبه از محل سد کرج و آب شرب تهران اختصاص یافت و به زودی در سه محور به اندیشه، شهریار و از آن‌جا به شهرقدس می‌رسد.

 نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مطالعات لازم برای این پروژه آبرسانی انجام و بخش عمده‌ای از لوله‌های انتقال آب نیز خریداری شده است.

وی بیان داشت: توسعه شهر اندیشه بر اساس اصول شهرسازی انجام شده و مهاجرت‌های آن بیشتر از مرکز استان به اندیشه بوده است در حالی که در سایر شهرها توسعه بدون برنامه‌ریزی و مهاجرت‌های مقطعی از استان‌های دور بوده است.

محمودی‌ شاه‌نشین تصریح کرد: اندیشه  زیرساخت‌های مناسب و اصولی دارد و باید این شهر زیبا و نمونه را حفظ کنیم و به نسل بعدی تحویل دهیم.

این مطلب را از دست ندهید :   هر گونه ساخت خارج از پروانه، از سوی شهرداری‌ها تخلف محسوب می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *