گودرزی رفت ، قهرمانی آمد

با حضور محمدی مسئول امورشهری حراست استانداری تهران و هیئت همراه ، مهندس بهروز کاویانی شهردار اندیشه ، سراغی رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه و مدیران شهرداری مراسم تکریم و معارفه مسئول حراست شهرداری اندیشه برگزار گردید و آقای فخرالدین قهرمانی بعنوان مسول حراست شهرداری اندیشه معرفی گردید .
در این جلسه مهندس بهروز کاویانی شهردار اندیشه ضمن تاکید بر اهمیت وجود حراست در شهرداری ، اصل وجودی آن را بر پایه پیشگیری عنوان نمود و افزود : حراست بعنوان چشم ، بازو و تسهیل کننده روند خدمت گذاری به شهروندان است و در این راستا همواره شاهد خدمات ارزنده ای از طریق این حوزه بوده ایم .
شهردار اندیشه ادامه داد : شهرداری اندیشه شهری جدید با بدنه خوب و پرسنل کارآمد است و همیشه سعی نموده است که دور از حواشی به فکر خدمت و خدمت گذاری باشد چرا که در غیر اینصورت دود آن بر چشم مردم خواهد رفت .
مهندس بهروز کاویانی در ادامه ضمن تقدیر از خدمات آقای وهاب گودرزی و آرزوی توفیق برای آقای فخر الدین قهرمانی بعنوان رئیس جدید حراست شهرداری اضافه کرد : کسانی که در راه خدمت گذاری کارشکنی می کنند ، حتما باید با آنها برخورد شود و همه ما وظیفه داریم در راستای سالم کار کردن و ارائه خدماتی که وظیفه آن بر ما واگذار شده است اقدام نماییم .
گفتنی است در ادامه محمدی مسول امورشهری حراست استانداری استان تهران نیز در مورد ضرورت ایجاد جوی سالم و اجرای دقیق وظایف سخنانی را عنوان نمود که در پایان این مراسم از خدمات آقای وهاب گودرزی تقدیر و تکریم شد و حکم آقای فخرالدین قهرمانی بعنوان رئیس جدید  حراست شهرداری اندیشه به وی تقدیم  شد.

این مطلب چطور بود؟
[Total: 2 Average: 3]
این مطلب را از دست ندهید :   اندیشه باید الگوی شهرسازی ایرانی شود
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *