هتل اسپیناس پالاس تهران کجاست؟ + عکس

مجموعه گروه هتل‌های اسپیناس

مجموعه گروه هتل‌های اسپیناس متشکل از ۳ هتل و ۲۰ ساختمان با مالکیت محترم حاج علی اصغر امیری با عنوان هولدینگ تخصصی هتلداری از سال ۱۳۷۸ در سطح کشور شروع به فعالیت نمود. در این سال «هتل اسپیناس آستارا» در استان گیلان افتتاح شد. هتل اسپیناس آستارا در منظره‌‌ی بی‌نظیر تالاب استیل و کوه‌های سرسبز اسپیناس قرار دارد. اقامت در چنین چشم انداز زیبا، استفاده از نماد‌های تخت جمشید برای نمای بیرون هتل، اجرای موسقی زنده، منوی متنوع غذایی، امکان برگزاری مراسمات و همایش‌ها و ارائه خدمات رفاهی و تفریحی در سطح بالا تنها نمونه‌‌ی کوچکی از زیبایی‌های هتل اسپیناس آستارا است.

مجموعه گروه هتل‌های اسپیناس در سال ۱۳۸۹ دومین هتل از مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای خود را در بلوار کشاورز تهران با عنوان «هتل مجلل اسپیناس خلیج فارس تهران» افتتاح نمود. هتل مجلل اسپیناس خلیج فارس تهران با عنوان اولین هتل پنج ستاره‌‌ی بعد از انقلاب شناخته می‌شود. موقعیت مکانی این هتل به گونه‌ای است که به مراکز تجاری، اداری و درمانی شهر تهران به راحتی دسترسی داشته و پارک لاله و موزه هنرهای معاصر تهران در نزدیکی آن است. در هتل اسپیناس بلوار کشاورز امکان برگزاری جلسات و مراسمات کاری و غیر کاری وجود دارد. تالار پاسارگارد، سالن خلیج فارس، سالن لوشاتو، سالن کاسپین، سالن آپادانا، رستوران سنتی و رستوران بین المللی تنها گوشه‌ای از امکانات این هتل بین المللی است.

 

هتل اسپیناس پالاس تهران کجاست؟

 

اما سومین هتل از مجموعه گروه هتل‌های اسپیناس در سال ۱۳۹۴ در منطقه سعادت آباد تهران افتتاح ‌‌می‌شود. هتل « اسپیناس پالاس تهران» هرآنچه برای پنج ستاره شدن لازم است را به زیباترین حالت ممکن دارد. معماری و طراحی این هتل لوکس با بهره‌مندی از نماد‌های اصیل ایرانی هر بیننده‌ای را به ذوق ‌‌می‌آورد. فضای چشم نواز ورودی با لوستر‌های پر زرق و برق، موسقی زنده و کافه‌ای دنج تزین شده است. هتل اسپیناس پالاس در واقع یک کاخ ۲۸ طبقه بر فراز بلندی‌ها است. پنجره‌های این هتل به گونه‌ای طراحی شده که نمای تهران بزرگ در قاب آن جا داده ‌‌می‌شود. با مطالعه هتل اسپیناس پالاس ویکی پدیا اطلاعات مربوط هتل اسپیناس کجاست، بدست ‌‌می‌آید. 

 

امکانات هتل اسپیناس پالاس تهران

 

خرق عادت را با هتل اسپیناس پالاس تجربه کنید! این عبارت شعار هتل اسپیناس پالاس است. همین خط مشی هتل برای مسافران و بازدیدکنندگان کافی است تا با اطمینان، اقامت خوشی را در سالن‌های همایش، آمفی تئاتر، اتاق‌های کار، اتاق‌ها و سوئیت‌های پذیرایی و سالن‌های ورزشی این هتل تجربه نمایند.

اتاق‌ها و سوئیت‌ها

 

در تما‌‌می ‌اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل امکانات و استاندارهای لازم یک هتل پنج ستاره رعایت شده است. صبحانه‌‌ی سلف سرویس رایگان، سرویس بهداشتی، دوش و وان با درنظرگرفتن سلیقه‌‌ی مهمانان، میز کار جادار، تلویزیون ای پی، اینترنت بی‌سیم پرسرعت، مینی بار و یخچال، صندوق امانات، سرویس چای و قهوه‌‌ی رایگان، چشم‌انداز خیره کننده‌‌ی شهر یا کوه بسته به نظر مهمان، انتخاب اتاق مخصوص برای سیگار کشیدن و روم سرویس بیست و چهار ساعته از جمله‌‌ی این امکانات است.

ویژگی مشترک این اتاق‌ها و سوئیت‌ها دکوراسیون خاص همراه با فضایی صمیمی است که آسایش و آرامش مسافران را در اولویت قرار داده است. اتاق دبل استاندارد، اتاق تویین استاندارد، اتاق خانوادگی رویال، اتاق بالکن دار رویال خانوادگی، سوئیت جونیور، سوئیت پرزیدنت، سوئیت رویال، سوئیت پرزیدنت پالاس و سوئیت اسکای انواع مکان‌های اقامتی این هتل است که با توجه به خواست و نیاز مشتری و همچنین راهنمایی کادر حرفه‌ای هتل اسپیناس پالاس انتخاب ‌‌می‌شود.

 

سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس

 

سوئیت اسکای یا سوئیت آسمان هتل اسپیناس پالاس به متراژ ۲۵۰ متر مربع واقع در طبقه آخر هتل و به طور مستقل است. این سوئیت مجلل متشکل از اتاق خواب جداگانه، یک اتاق کار، یک سالن جدا و بالکن بزرگ است. سوئیت اسکای هتل اسپیناس تجهیزات پیشرفته از جمله جکوزی بزرگ با چشم انداز رشته کوه البرز، تخت ماساژ و تردمیل را نیز در کنار دکوراسیون بی نقص خود دارد.

 

رستوران و سالن‌های هتل اسپیناس پالاس

 

رستوران‌ها و سالن‌های این هتل با دارا بودن امکانات مدرن، برگزارکننده جشن‌ها، رویداد‌های کاری، نمایشگاه و … خواهند بود. امکان برگزاری کنسرت‌ها و همایش‌های بین المللی با توجه به مدرن‌ترین امکانات صوتی، دید یکنواخت به سن در سالن کنسرت و آمفی تئاتر این مجموعه با نام سالن تهران رویال‌هال وجود دارد. در تالار گرند‌هال و تالارهای چند منظوره امکان برگزاری جشن‌ها و مراسم عروسی نیز وجود دارد. در این صورت با توجه به تعداد میهمانان و امکانات درخواستی از کادر مجرب هتل اسپیناس پالاس تالار مورد نظر، یکی از زیباترین شب‌های زندگی افراد را به وجود می‌آورد.

 

رستوران‌های هتل اسپیناس با نام کافه سان ست، رستوران لاتون، رستوران دیبا و رستوران اسکای لانج میزبان گردشگران و مسافران با انواع سلیقه‌ها خواهند بود. کافه سان ست، کافی شاپ مستقر در لابی هتل با انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های خوشمزه یک سالن ویژه برای افراد سیگاری نیز دارد. رستوران لاتون که یک رستوران ایرانی و بین المللی است در طبقه دوم هتل قرار دارد. طراحی داخلی این رستوران بسیار مجلل است. انواع غذا و نوشیدنی‌های بین المللی در این رستوران سرو ‌‌می‌شود. رستوران سنتی دیبا رستورانی با منوی کاملا ایرانی است. این رستوران که معماری و دکوراسیون آن نیز مطابق با معماری ایرانی صورت گرفته در طبقه همکف هتل واقع شده است.

 

رستوران لوکس اسکای لانج هتل اسپیناس پالاس با داشتن غذاهای ایرانی و فرنگی، فست فودی در بام هتل اسپیناس پالاس از میهمانان خود پذیرایی ‌‌می‌کند. این رستوران که در طبقه ۲۱ هتل قرار دارد از دو طبقه تشکیل شده است. آنچه در طبقه‌‌ی دوم و بالکن این طبقه قابل مشاهده است، نمای کل تهران از ارتفاع ۱۰۰ متری از زمین است. طراحی زیبا و تنوع در منوی غذا از ویژگی‌های دیگر این رستوران است.

 

دیگر امکانات هتل اسپیناس پالاس

 

یکی دیگر از امکانات هتل اسپیناس پالاس استفاده از مراکز سلامت این مجموعه است. مهمانان ‌‌می‌توانند در اسپیناس پالاس از سلامتی خود مراقبت کنند. باشگاه سلامت با تجهیزات پیشرفته‌ای نظیر جکوزی، سونا، اتاق بخار، سالن ماساژ و استخر استاندارد و کمک مربیان و درمانگران حرفه‌ای آرامش، شادابی و نشاط را برای افراد فراهم ‌‌می‌آورند. با استفاده از سایت هتل قیمت استخر هتل اسپیناس پالاس و هزینه‌‌ی استفاده از دیگر امکانات استخر بدست ‌‌می‌آید. سالن تنیس و سالن بیلیارد، آرایشگاه و مراکز خرید و تجاری و … از دیگر امکانات این هتل است.

مسیر دسترسی به هتل اسپیناس پالاس

 

این مطلب را از دست ندهید :   بانک‌ها ساز گرانی مسکن را کوک کردند

برای آشنایی بیشتر با هتل سعادت آباد تهران کجاست؟ (اسپیناس پالاس) باید آدرس و مسیر‌های دسترسی به این هتل را بررسی نمود. هتل اسپیناس پالاس تهران در غرب پایتخت و در نزدیکی میدان بهرود قرار دارد. هتل اسپیناس پالاس به یک جاده اختصاصی از بزرگراه یادگار امام مجهز است. این منطقه علاوه بر ترافیک کم، به جاذبه‌های دیدنی تهران نظیر برج میلاد، مجموعه تفریحی توچال، مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدآباد، پارک ژوراسی و پارک پرواز نیز نزدیک است. هتل اسپیناس پالاس تهران با مراکز خرید رویال سعادت آباد، پالادیوم و میلاد نور تهران نیز فاصله اندک دارد. این هتل به سایر بزرگراه‌های تهران نیز دسترسی آسانی دارد. برای اطلاع از قیمت هتل اسپیناس پالاس و سایر اطلاعات مربوطه ‌‌می‌توانید از سایت و راهنمایی پذیرش هتل استفاده نمایید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *