اندیشه رنگ عزای حسینی به خود گرفت

به گزارش واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه،احمد نیکخواه سرپرست شهرداری اندیشه از سیاه پوش شدن این شهر جهت عزای حسینی همزمان با آغاز ماه محرم الحرام خبر داد.  

وی در این خصوص ضمن عرض تسلیت به مردم ولایتمدار شهر اندیشه به واسطه آغاز ماه عزاداری سردار و سالار شهدا حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام گفت؛ خداوند را شاکریم که نعمت درک ماه محرم بار دیگر نصیب ما شد تا بتوانیم از عزادارن امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش باشیم، و محرم را با پیامهای بزرگش در روحمان طنین انداز نمایم ، ماهی که در آن همواره از کودکی عشق به امام حسین (ع) در قلب و جان ما شکل گرفته است.

وی ادامه داد؛ در راستای اجرای برنامه‌های مختلفی که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی باید انجام گیرد روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه با همیاری واحد زیباسازی شهرداری اقدام به سیاه پوش نمودن سطح شهر نمودند. 

نیکخواه افزود؛ در جهت احترام به این ماه پرفیض و مهم با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود، سیاه پوش شدن با پرچم ها و بنرهای مختلف، طاق نصرت و همچنین تلویزیون شهری انجام پذیرفت که امید داریم بتوانیم عزادار خوبی برای آن حضرت و یاران با وفایش باشیم.

این مطلب را از دست ندهید :   ۳۵۰ هزار مسکن خالی در شمال تهران داریم
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *