تشکیل کارگروه رفع نقاط حادثه خیز اندیشه

 شهردار اندیشه رفع نقاط حادثه خیز شهر اندیشه را یکی از دغدغه های مدیریت شهری این شهر برشمرد و گفت: کار گروهی برای رفع نقاط حادثه خیز شهر اندیشه تشکیل شده است.

 

بهروز کاویانی ظهر دوشنبه در همایش زنگ مدیریت بحران در مدارس که با حضور صادق جعفری رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه ، جواد نوفرستی رئیس جوامع ایمن کشور،  مجید پارسا رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهریارو الهام دهقان معاون فنی و عمرانی شهرداری و دبیر جامعه ایمن شهر اندیشه درفرهنگسرای امام علی (ع) برگزار شد، تقویت جامعه ایمن در شهر اندیشه با توجه به برنامه های پیش رو را یکی از موضوعات مهم برشمرد و دراین باره اظهار  داشت: چشم انداز شهر اندیشه شهری گردشگری، تفریحی و خرید خواهد بود که در همین راستا باید با تقویت و توجه به موضوع  جامعه ایمن آسیب ها  را در مواقع بحران به حداقل برسانیم.

وی ضمن تشکر در همراهی جامعه دانش آموزی از طرح جامعه ایمن گفت: جامعه دانش آموزی ما در حوزه آموزش و پرورش از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است و می تواند کمک شایانی را برای فعال تر شدن جامعه ایمن در شهر اندیشه داشته باشد.

شهردار اندیشه همراهی تشکل های مردم نهاد برای تقویت جامعه ایمن را نیز یکی دیگر از نیازها برشمرد و افزود: ورود تشکل های مدیریت بحران در موضوع جامعه ایمن نقش ارزنده ای دارد و توجه به این موضوع نیز می تواند در رسیدن به اهداف موثر باشد.

کاویانی رفع نقاط حادثه خیز شهر اندیشه را یکی از دغدغه های مدیریت شهری این شهر برشمرد و گفت: کار گروهی برای رفع نقاط حادثه خیز شهر اندیشه تشکیل شده  و به طور جدی پی گیری می شود و شورای شهر نیز همکاری لازم را تاکنون داشته اند و امیدواریم در حوزه های مختلف مدیریت بحران خسارات را که در مواقع حادثه شکل می گیرد را به حداقل برسانیم.

در پایان این برنامه از تمامی اعضای جامعه ایمن شهر اندیشه با اهداء لوح یادبود و شاخه گلی قدردانی به عمل آمد.

این مطلب را از دست ندهید :   آماده باش كامل شهرداری اندیشه
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *