شهرک صنعتی شهریار برای فعالیت صنعتگران آماده است

فرماندار شهریار با اشاره به فراهم‌سازی ۵۰۰ هکتار زمین جهت فعالیت صنعتگران در شهرک صنعتی گفت: با هدف رونق تولید و اشتغال‌زایی آماده جذب سرمایه‌گذار در شهریار هستیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، نورالله طاهری ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شهریار با اشاره به مشخص بودن مسیر انقلاب اظهار داشت: در شرایط کنونی که شرایط دشواری است با هدایتگری رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه‌های دشمن با شکست روبه‌رو می‌شود و وضعیت کشور به آرامش و اقتدار بیشتر نزدیک ‌می‌شود چرا که تحریم‌ها فرصت‌های مناسبی ایجاد کرده و سبب استقلال در بخش‌های مختلف شده است.

وی سپس با اشاره به وضعیت تولید در شهرستان شهریار بیان کرد: در شهریار نه تنها هیچ واحد صنعتی تعطیل نشده بلکه فعالیت‌های جدیدی نیز آغاز شده و امروز شرایط کشور با همه فشارها رو به جلو است و در این شرایط نباید هم زبان با کسانی شویم که در بحث‌ها به دنبال تضعیف نظام هستند.

فرماندار شهریار با بیان اینکه اقتدار کشور سبب شکست نقشه‌های استکبار شده است افزود: انتقاد سازنده و درست قابل قبول است اما بعضاً انتقادها سازنده نیست و معنادار است، حرف مردم رسیدگی به مشکلات است و عنادی با نظام دیده نمی‌شود بنابراین باید مسائل و اقدامات را با دقت پیش ببریم.

طاهری عنوان کرد: امروز ارزش افزوده به روستاها و‌ مناطق محروم ترزیق شده است و در شهرستان شهریار 51 پروژه در دست اجرا است که 12 پروژه به‌طور مستقیم توسط فرمانداری انجام می‌شود ضمن اینکه با هدف‎‌گذاری مناسب پیگیر فعالیت‌هایی همچون احداث مدارس، سالن‌های ورزشی، پل‌ها و روشنایی ورودی شهرستان نیز هستیم.

وی همچنین با اشاره به لزوم مقابله با متخلفان در شهرستان گفت: سال‌ها است که برخی دلالان با خردکردن باغ‌ها، فروش تراکم‌ و حریم‌ چندین برابر شهرداری‌ها درآمد دارند که امروز با همه سختی‌ها و مشکلات با آن‌ها برخورد ‌‌می‌شود تا به عنوان مطالبه مردمی جلوی تخلفات گرفته شود.

فرماندار شهریار تصریح کرد: امسال50 هکتار گلخانه در شهریار ایجاد می‌شود همچنین در زمینه احداث مدارس در سال جاری 10 مدرسه و سال آینده 13 مدرسه دیگر احداث می‌شود که اگر این روند ادامه پیدا کند در طول 3 سال آینده مشکلات حوزه آموزش برطرف می‌شود.

طاهری سپس با اشاره به کلنگ‌زنی 2500 واحد مسکونی ارزان قیمت در شهر اندیشه افزود: برای جلب اعتماد مردم و از بین بردن سیاه‌نمایی و ناکارآمدی باید تلاش کرد چرا که زحمات زیادی انجام می‌شود که برای نظام و انقلاب ارزشمند است و ‌با توجه به اینکه انتخابات در پیش است باید دقت کنیم تا اعتمادسازی در میان مردم برای حضور حداکثری محقق شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان شهریار برای جذب سرمایه‌گذار آمادگی دارد و نخستین شهرک با 500  هکتار آماده است تا در سال رونق تولید زمینه تولید فراهم شود، همچنین در زمینه اشتغال روستائیان نیز تلاش داریم در هم‌افزایی و تعامل با بخشداران و دهیاران قانون به نفع تولیدکنندگان تفسیر شود.

این مطلب چطور بود؟
[Total: 1 Average: 1]
این مطلب را از دست ندهید :   مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی در شهر اندیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *