مسکن مهر شهر اندیشه تا پایان سال ۹۸ به پایان می رسد

مسکن مهر شهر اندیشه تا پایان سال ۹۸ به پایان می رسد

مسکن مهر شهر اندیشه تا پایان سال ۹۸ به پایان می رسد

محمد تقی زاده معاون عمرانی استاندار تهران عصر امروز در پایان جلسه شورای مسکن استان تهران در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: در طرح اقدام ملی ۶۰ هزار مسکن در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و ۱۱ هزار مسکن هم در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر و ۴۴ هزار مسکن هم در شهر‌های جدید ساخته می‌شود.

معاون عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه ۱۰ درصد این موارد در حوزه بازآفرینی قرار می‌گیرد، افزود: این طرح تلاش می‌کند تا بافت فرسوده خارج تهران را نوسازی کند.

تقی زاده تصریح کرد: دفتر فنی استانداری و راه و شهرسازی تا هفته دیگر موارد را بر اساس ظرفیت‌ها شناسایی می‌کند که اگر مغایرت‌های احتمالی با سایر طرح‌ها دارد در کمیسیون ماده ۵ ایمن مشکل را حل کنیم.

او خاطرنشان کرد: در شورای مسکن استان تهران بررسی کردیم که هر کدام از شهرستان‌ها بر اساس سهمی برایشان تعیین شده چگونه باید در موردشان تصمیم گیری کنیم و همان جا هم پس از بازدید باید موانع را برطرف کنیم.

معاون عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه اختتامیه مسکن مهر در سال ۹۹ انجام خواهد شد، گفت: ۹۵ هزار مسکن مهر در پرند است که ۱۰ هزار واحد تا پایان سال ۹۹ و بقیه هم باید تا پایان سال جاری تحویل داد شود.

تقی زاده ۸۵ هزار واحد مسکونی هم در پردیس است که ۱۷ هزار واحد آن به خاطر معارضین تکمیل نشده و اگر این موضوع رفع شود عملیات ساخت آن شروع می‌شود.

او بیان کرد: مسکن مهر شهر اندیشه تا پایان سال ۹۸ به پایان می رسد.

این مطلب را از دست ندهید :   عملکرد صفر بانک‌های خصوصی در نهضت ملی مسکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *